• Beste Users,

    Zoals jullie misschien al gezien en gelezen hadden kunnen er voortaan Kudo’s uitgedeeld worden. We wilden jullie er wel even van op de hoogte brengen dat het niet toegestaan is om te vragen/bedelen/reclame te maken om Kudo’s. Dit valt allemaal onder ongewenste reclame & spam en hiervoor kun je dus reclamestraffen krijgen.

    Aanvragen voor kudo's kunnen ook gewoon gemeld worden als ongewenste reclame.

    Je mag natuurlijk wel in je eigen story vragen of mensen kudo's willen geven als ze het verhaal goed vinden, maar we spreken hier echt over berichten naar andere users sturen met daarin de vraag of..

    We doen dit, omdat we gewoon willen dat het leuk blijft en zodat er op een sportieve manier mee omgegaan word. Overigens is dit ook de ideale manier om vriendjes politiek tegen te gaan :Y).

    Groetjes,

    De modjes van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 18:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    -Link doet het niet.-

    Vind ik ook. Het is niet eerlijk om er om te vragen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:48 ]

    Ik heb het maar één keer gedaan. Dus dat is nog wel onschuldig. (krul)


    we've only said goodbye with words

    @Seraph: nu wel ;)
    @Reckless: Ghehe, bij deze ben je gewaarschuwd (nerd), want vanaf nu gaan we er wel op letten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    @Seraph: nu wel ;)
    @Reckless: Ghehe, bij deze ben je gewaarschuwd (nerd), want vanaf nu gaan we er wel op letten.


    Oké, maar ik ben er toch te lui voor om bij elke omschrijving 'Kudo's graag' en 'Kudo's zijn welkom' te plaatsen. :3


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    Ik heb het maar één keer gedaan. Dus dat is nog wel onschuldig. (krul)


    Smiling but close to tears.

    ehm 1 ding ik lees veel story's waarvan bovenaan voordat het hoofdstuk begind staat:
    Kudo's???
    mag dat wel of niet want als dat niet mag hebben jullie nog heeel veeeel werk!

    Ik heb het nog niet gedaan. Maar ik was van plan bij een hoofdstuk van een storie 'kudo's zouden me blij maken' te plaatsen. dat mag dus ook niet? :'D


    All this dampness is damp.

    @HateOrLoveMe & Soldier:

    Je mag wel in je eigen hoofdstukinfo/verhaal/inleiding naar de kudo's vermelden zolang er maar geen spam/ketting/mailtjes/berichten naar anderen users worden gestuurd waarin gevraagd word of ze kudo's willen geven ;):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Lol, die regel gold bij mij al als automatisch. Maar goed voor het melden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die kudo's doen me denken aan die awards van vroeger.


    not staying long ...

    Heel goed Kirsje.


    Life is hard and then we die

    Ik zeg het alleen tegen 1 vriendin op quizlet en dat is omdat ze niet op msn komt en omdat ze het steeds vergeet haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    VersaEmerge schreef:
    Die kudo's doen me denken aan die awards van vroeger.


    not staying long ...
    Dat is dus precies de reden waarom we dit er even bij vermelden :Y). En we proberen het sowieso allemaal uit en als het uiteindelijk niet zou werken kunnen we het altijd nog verwijderen.

    Maar zoals Ivan al zegt is het infeite toch al vrij logisch, dus het lijkt me niet dat er al te veel probelemen mee zullen zijn (nerd):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Trouwens worden die kudos elke dag gereset?


    I live for the applause, you will die for it.

    Semetal schreef:
    Trouwens worden die kudos elke dag gereset?
    Yep, iedere dag word het weer op 0 gezet, zodat iedereen gelijke kansen krijgt en zodat het niet voor enkele users alleen maar op blijft lopen (krul).


    Wie du mir, so ich dir.