• Beste Users,

    Zoals jullie misschien al gezien en gelezen hadden kunnen er voortaan Kudo’s uitgedeeld worden. We wilden jullie er wel even van op de hoogte brengen dat het niet toegestaan is om te vragen/bedelen/reclame te maken om Kudo’s. Dit valt allemaal onder ongewenste reclame & spam en hiervoor kun je dus reclamestraffen krijgen.

    Aanvragen voor kudo's kunnen ook gewoon gemeld worden als ongewenste reclame.

    Je mag natuurlijk wel in je eigen story vragen of mensen kudo's willen geven als ze het verhaal goed vinden, maar we spreken hier echt over berichten naar andere users sturen met daarin de vraag of..

    We doen dit, omdat we gewoon willen dat het leuk blijft en zodat er op een sportieve manier mee omgegaan word. Overigens is dit ook de ideale manier om vriendjes politiek tegen te gaan :Y).

    Groetjes,

    De modjes van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 18:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    "Geef me kudo's of ik schrijf niet meer verder!" :(( Dat zet ik volgende keer op het einde van mijn verhaal. Ghéhe. Nein, die kudo's maken me niet veel uit. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Waarom zijn er eigenlijk kudo's?

    Super (yeah)


    you were born original don't die as a copy

    ik las de titel en vond het al een beetje zielig , ik dacht dat het zo'n werkelijke smeekbede was (lol)

    van mij zul je geen zo'n dingen horen (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ivan schreef:
    Lol, die regel gold bij mij al als automatisch. Maar goed voor het melden.


    Scream for mercy!

    Vriendjespolitiek is het sowieso.
    De populairste staan bovenaan.
    Zo zal het blijven.
    De nieuwste mensen, of de mensen die minder bekend zijn zullen nooit de kans krijgen, daar te staan.
    Ik vind die kudo's overbodig en eerlijk gezegd geen nut hebben!
    Ik bedoel; De populairste stories staan op de voorpagina al in de aandacht en soms nog in de spotlight ook.
    Dat is blijkbaar niet genoeg?
    Gohja, wie ben ik om iets te zeggen?
    NO COMMENT!
    Dit was mijn mening!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Same schreef:
    Vriendjespolitiek is het sowieso.
    De populairste staan bovenaan.
    Zo zal het blijven.
    De nieuwste mensen, of de mensen die minder bekend zijn zullen nooit de kans krijgen, daar te staan.
    Ik vind die kudo's overbodig en eerlijk gezegd geen nut hebben!
    Ik bedoel; De populairste stories staan op de voorpagina al in de aandacht en soms nog in de spotlight ook.
    Dat is blijkbaar niet genoeg?
    Gohja, wie ben ik om iets te zeggen?
    NO COMMENT!
    Dit was mijn mening!
    Als je zogenaamd geen commentaar hebt kun je beter ook maar gewoon niets zeggen als je het zo hard roept ;):Y). Zoals al gezegd word komen alle kudo's iedere dag op 0 te staan.


    Wie du mir, so ich dir.

    LizzyxSoof schreef:
    Waarom zijn er eigenlijk kudo's?
    Omdat Rutger iets nieuws wilde proberen ;).


    Wie du mir, so ich dir.

    Same schreef:
    Vriendjespolitiek is het sowieso.
    De populairste staan bovenaan.
    Zo zal het blijven

    Same schreef:
    Vriendjespolitiek is het sowieso.
    De populairste staan bovenaan.
    Zo zal het blijven.
    De nieuwste mensen, of de mensen die minder bekend zijn zullen nooit de kans krijgen, daar te staan.
    Ik vind die kudo's overbodig en eerlijk gezegd geen nut hebben!
    Ik bedoel; De populairste stories staan op de voorpagina al in de aandacht en soms nog in de spotlight ook.
    Dat is blijkbaar niet genoeg?
    Gohja, wie ben ik om iets te zeggen?
    NO COMMENT!
    Dit was mijn mening!

    -Sinds kort staan de nieuwste stories op de voorpagina.
    -Spotlight moeten ze voor betalen.
    -Het is juist heel erg lief van je vrienden als ze je kudo's geven.
    (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oh haha, ik had laatst 'n mail gekregen met de vraag of ik haar verhaal 'n kudo wilde geven,
    ik heb 't gewoon gedaan,
    vind 't ook niet erg ofzo.. x]


    wth.

    *voelt zich nu behoorlijk dom*
    wat zijn kudo's?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zal het nooit vragen op het profiel van een andere user, of op wat voor andere manier dan ook buiten mijn verhaal om. Ik zou me schamen als ik op zo'n manier aandacht moest vragen!

    Via mijn eigen verhaal doe ik het wel als standaard-quote, maar daar hou ik het ook bij!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    je hebt wel elke dag dezelfde stories in de top 5 staan, maar die meestal op nummer 1 staat is elke kudo dubbel en dwars waard! Ik vind het altijd een beetje sneu als je gaat vragen om dat soort dingen. Respect moet je verdienen, niet krijgen. Geldt ook wel voor kudo´s toch?


    It's time to be happy again.

    Same schreef:
    Vriendjespolitiek is het sowieso.
    De populairste staan bovenaan.
    Zo zal het blijven.
    De nieuwste mensen, of de mensen die minder bekend zijn zullen nooit de kans krijgen, daar te staan.
    Ik vind die kudo's overbodig en eerlijk gezegd geen nut hebben!
    Ik bedoel; De populairste stories staan op de voorpagina al in de aandacht en soms nog in de spotlight ook.
    Dat is blijkbaar niet genoeg?
    Gohja, wie ben ik om iets te zeggen?
    NO COMMENT!
    Dit was mijn mening!


    Onzin, zoals meerdere al zeggen wordt de teller elke dag op 0 gezet. En bepalen de users zelf welk verhaal ze een kudo geven of niet. En ik ben zelf ook met een nieuw verhaal bezig, wat net zo goed gaat als andere verhalen, dus ook daar schrijven de mensen je hier niet op af!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 23:44 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell