• Ja, heel erg. Zoals sommige misschien weten word ik over een korte poos alweer 20. Soms bij tijden dan voel ik me zo oud tussen al die jonkies hier. Begrijp me niet verkeerd ik vind jullie allemaal stuk voor stuk super tof, :Y).

    Maar.. gister ook, was ik bij een vrienden. (Anouk/Makebelieve) op haar examen/slagingsfeestje voor haar familie en nog een andere vriendin. En al die mensen vroegen mij of ik ook geslaagd was. Het is gewoon alweer 4 jaar geleden dat ik de middelbare school afronden, en dat voelt zo raar als er nog allemaal vriendinnen om mij heen pas net geslaagd zijn of een nieuwe opleiding voor volgend jaar aan het uitzoeken zijn..

    Ghehe, geen idee, en zal vast wel niet.. máár.. Hebben jullie dat ook wel eens :Y)(krul)?

    ps, zeg me alsjeblieft dat ik niet oud ben misschien kom ik dan wel over mijn midlifecrisis heen :X:'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Alysse schreef:
    (...)
    Rood haar wordt mode deze zomer. Onze oude doos is in de mode! Ghahah, oke. Die oude doos was een grapje :'D Maar nu wil ik ook rood haar.

    -Ja, dat wou ik even meedelen- :'D
    Buh echt waar? Dat mag niet hoor D:, ik wil niet dat mensen rood haar hebben -verdrietig word-. Maar goed voor jou dat ik me niet aangesproken voel als je het over oude dozen hebt :Y).

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ouweh, ga naar een bejaardentehuis. (cat)

    Twintig is ook best een rare leeftijd vind ik. Je bent geen 'tiener' meer, ergens lijkt het oud, maar ergens heb je ook nog zo'n lang leven voor je.

    En wat ik vooral heel vreemd vind, is hier verschrikkelijk veel mensen eindexamens hebben gedaan en geslaagd zijn enzo, terwijl ik ouder ben en nóg een jaar te gaan heb. ._.

    Genius schreef:
    Ik word in de zomer 18 en dat vind ik oud haha :'D Maar als ik me dan vergelijk met m'n broers voel ik me weer jong :9~
    Maar 20 is opzich wel oud op deze site maar daar moet jeje niks van aantrekken. Je gedraagt je net zoals de jongeren hier (cat)

    jongere xD mwaa t is maar hoe je jongeren noemt, ik vind 20 nogsteeds jong, als je 30 bent word het een heel ander verhaal, maareh je hebt nu wel veel meer vrijheid dan eerst neem ik aan xD
    maareh ik zou best wille ruilen van leeftijd! (mag ik 5 jaartjes lenen dan mag k van me ouders eindelijk een piersing xD oorbellen niet mee gerekend)

    Uh je bent ook te oud, abuh. Nou ik voel me hier zelfs oud, en ik ben nog maar 17 piepjong dus.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jonge je bent gewoon een oald wief (baby) Niks an te doen, over 7 jaar kun je met kinderen beginnen. Jaja, 't leven gaat door -gayhand-


    No growth of the heart is ever a waste

    Neejoh, je bent niet oud :Y)


    ailoveejoee.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Buh echt waar? Dat mag niet hoor D:, ik wil niet dat mensen rood haar hebben -verdrietig word-. Maar goed voor jou dat ik me niet aangesproken voel als je het over oude dozen hebt :Y).

    O.o dan voel je je zeker nog ouder als je al die 16 jaarige met t zelfde haar ziet rondlopen xD

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Buh echt waar? Dat mag niet hoor D:, ik wil niet dat mensen rood haar hebben -verdrietig word-. Maar goed voor jou dat ik me niet aangesproken voel als je het over oude dozen hebt :Y).

    Een oude doos ben jé niet, maar ik zou toch wel eens wat aan die vele rimpels van je doen, en je hangborsten. Zit je al in je menopauze? Ik zal er niet van verschieten. Ghéheh. -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Ik werd woensdag dertig geschat.

    Ik ben 17.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik werd woensdag dertig geschat.

    Ik ben 17.

    Oke. Dat is ernstig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je bent niet oud. (cat)


    All this dampness is damp.

    @Alysse, hahah sterf :X. Gemenert:Y).
    @LALALALALA, okey.. daar word je niet bepaald vrolijk van nee D:.


    Wie du mir, so ich dir.

    LALALALALA schreef:
    Ik werd woensdag dertig geschat.

    Ik ben 17.
    HAHAHA -out- Oké, dat is echt wel erg. :'DD


    Only losers can act the way you do