• Ja, heel erg. Zoals sommige misschien weten word ik over een korte poos alweer 20. Soms bij tijden dan voel ik me zo oud tussen al die jonkies hier. Begrijp me niet verkeerd ik vind jullie allemaal stuk voor stuk super tof, :Y).

    Maar.. gister ook, was ik bij een vrienden. (Anouk/Makebelieve) op haar examen/slagingsfeestje voor haar familie en nog een andere vriendin. En al die mensen vroegen mij of ik ook geslaagd was. Het is gewoon alweer 4 jaar geleden dat ik de middelbare school afronden, en dat voelt zo raar als er nog allemaal vriendinnen om mij heen pas net geslaagd zijn of een nieuwe opleiding voor volgend jaar aan het uitzoeken zijn..

    Ghehe, geen idee, en zal vast wel niet.. máár.. Hebben jullie dat ook wel eens :Y)(krul)?

    ps, zeg me alsjeblieft dat ik niet oud ben misschien kom ik dan wel over mijn midlifecrisis heen :X:'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Kalona schreef:
    Nu voelt Ilse zich pas oud! (baby)
    Maar je bent nog niet oud hoor! En dat je over de 18 bent is toch leuk? (:

    Hehe (A)
    Over de 18 zijn is helemaal niet leuk! Dan behoor je je ineens volwassen te gaan gedragen, en laat ik daar nou net geen zin in hebben x'D Dus ik doe het ook lekker niet!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 12:26 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je hebt een super mooie leeftijd:) Daarbij komt kijken dat er meer van jouw leeftijd hier zijn. Ik ben 19 en in mijn vriendenkring tsja daar voel ik me pas oud XD


    La credenza è una medicina contro il timore

    Jé bent gewoon oud man. Ghéhe. Nein ik wou dat ik zo oud was. Of 18. Maar ach, je bent pas oud als je grijs haar krijgt. Of heb je dat al? (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Jé bent gewoon oud man. Ghéhe. Nein ik wou dat ik zo oud was. Of 18. Maar ach, je bent pas oud als je grijs haar krijgt. Of heb je dat al? (nerd)
    Nee gelukkig is mijn haar nog steeds rood D:, moest der ook nog eens bij komen, grijs haar. Ghehe ;3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jezus wat ben jij oud, choquerend :| Neh grapje! Ik ben ook al vrij oud -vind ik- en daarom zal ik je steunen! Als je mij ook maar steunt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben 18 en ik voel mij ook al oud, ook gwn omda ik geen 18 lijk enzo ma ja :X
    iedereen wordt ouder, da kun je ni stoppe dus ja =)


    Stop wishing, Start doing..

    Zelfs al was je bejaard, wat maakt het uit? (krul) Voor ons niets hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Midlifecrisis.(krul)
    20 is niet oud.
    je bent nu bezig met je 2e leven vind ik.
    Op je 16e begint je 2e leven. Dan kan je stappen & Drinken.
    Dat is volgensmij je 2e leven haha. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 15:12 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik voel me ook oud hoor, ik word ook al weer 19. O.o

    Je bent nog niet eens volwassen! Dat heb ik van mijn biologieleraar geleerd.
    Van 11 tot 18 jaar ben je puber.
    vanaf je 22ste ben je pas officieel een volwassene.
    Tussen 18 en 22 jaar in ben je een soort van jongvolwassene, waar ik de naam van vergeten ben. Dus je bent nog niet volwassen! :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Mag ik weat jaartjes van jou lenen dan? :3


    -

    Cadillac schreef:
    Je bent nog niet eens volwassen! Dat heb ik van mijn biologieleraar geleerd.
    Van 11 tot 18 jaar ben je puber.
    vanaf je 22ste ben je pas officieel een volwassene.
    Tussen 18 en 22 jaar in ben je een soort van jongvolwassene, waar ik de naam van vergeten ben. Dus je bent nog niet volwassen! :'D
    Adolesent.ofzoiets :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    nee dat gevoel heb ik totaal NIET ik voel me altijd te JONG :S byna al mijn vriendinnen zijn ruim 2á3 jaar ouder :S (sommige zelfs 5 of 6 jaar of nog ouder :S)
    ik zelf word vaak ook 13 14 en soms zelf 15 of 16 geschat (A)
    maareh dat mense me ouder schatten vind ik een compliment xD

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:36 ]

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee gelukkig is mijn haar nog steeds rood D:, moest der ook nog eens bij komen, grijs haar. Ghehe ;3.

    Rood haar wordt mode deze zomer. Onze oude doos is in de mode! Ghahah, oke. Die oude doos was een grapje :'D Maar nu wil ik ook rood haar.

    -Ja, dat wou ik even meedelen- :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik word in de zomer 18 en dat vind ik oud haha :'D Maar als ik me dan vergelijk met m'n broers voel ik me weer jong :9~
    Maar 20 is opzich wel oud op deze site maar daar moet jeje niks van aantrekken. Je gedraagt je net zoals de jongeren hier (cat)


    -