• Ja, heel erg. Zoals sommige misschien weten word ik over een korte poos alweer 20. Soms bij tijden dan voel ik me zo oud tussen al die jonkies hier. Begrijp me niet verkeerd ik vind jullie allemaal stuk voor stuk super tof, :Y).

    Maar.. gister ook, was ik bij een vrienden. (Anouk/Makebelieve) op haar examen/slagingsfeestje voor haar familie en nog een andere vriendin. En al die mensen vroegen mij of ik ook geslaagd was. Het is gewoon alweer 4 jaar geleden dat ik de middelbare school afronden, en dat voelt zo raar als er nog allemaal vriendinnen om mij heen pas net geslaagd zijn of een nieuwe opleiding voor volgend jaar aan het uitzoeken zijn..

    Ghehe, geen idee, en zal vast wel niet.. máár.. Hebben jullie dat ook wel eens :Y)(krul)?

    ps, zeg me alsjeblieft dat ik niet oud ben misschien kom ik dan wel over mijn midlifecrisis heen :X:'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ironhide schreef:
    jij voelt je oud en je moet nog 20 worden? ik ben al 20, wat ben ik nu dan, afgeschreven?(cat):P
    Ja :X. No just kidding :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja :X. No just kidding :Y).


    lol en bedankt, maar mocht het helpen, 20 is nog niet zooooooooo erg, er gebeurt alleen niets bijzonders meer, nu word je gewoon 20, en dan 21, en 22, en voor je het weet ben je 80.. okay, nevermind :Y)

    komt allemaal wel goed (cat)

    Je bent ook oud. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Bij mij is het nog erger ;o! Ik ben 14 en ik voel me nu al oud :3
    Ik kan eigenlijk niet geloven dat over 4 jaar ik van school af ben en zoek naar een baan ;o Ongelovelijk XD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Whahah nja ik heb er geen probleem mee :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Jouw leven begint pas ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Als jij je al oud voelt, wat moet ik me dan wel niet voelen. Ik ben al bijna 2 maanden 20. xD Maar goed je hebt wel gelijk. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Iedereen in dit topic die zeurt dat ze bijna 18/19/20 worden en zich oud voelen, jullie hebben niks te klagen. Ik word in oktober 21. Fucking 21!
    Dus Kirsten, geniet er nog maar even van, want als 21 in beeld komt ga je je pas echt oud voelen hier (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik word ook 19 hoor , ik zei het gisteren ook nog tege me tante :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    zijn jullie op je 16e al afgestudeerd in Nederland ;o ?
    in België is dat pas vanaf je 18e !
    ik voel me niet vaak oud,en mocht ik 20 zijn,zou ik me ook niet oud voelen,in de VS kunnen ze niet wachten tot ze 21 zijn,omdat ze dan pas mogen drinken etc ;D


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    zijn jullie op je 16e al afgestudeerd in Nederland ;o ?
    in België is dat pas vanaf je 18e !
    ik voel me niet vaak oud,en mocht ik 20 zijn,zou ik me ook niet oud voelen,in de VS kunnen ze niet wachten tot ze 21 zijn,omdat ze dan pas mogen drinken etc ;D


    Nee, je bent tot je 17e of 18e leerplichtig, maar mag vanaf je 16e werk en school combineren. Mits je opleiding dit toestaat.

    En verder moet je minimaal een starters diploma of een geldig MBO diploma behaald hebben om te 'mogen' stoppen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 11:55 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Boyiloveyou schreef:
    zijn jullie op je 16e al afgestudeerd in Nederland ;o ?
    in België is dat pas vanaf je 18e !
    ik voel me niet vaak oud,en mocht ik 20 zijn,zou ik me ook niet oud voelen,in de VS kunnen ze niet wachten tot ze 21 zijn,omdat ze dan pas mogen drinken etc ;D


    Ik heb nu al 2 diploma's op zak. Binnenkort 3 en volgend jaar 4. Ik was een vroege leerling en vmbo duurt bij ons maar 4 jaar. Ik was 15 toen ik geslaagd was voor mijn vmbo :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Acapella schreef:
    (...)

    Nee, je bent tot je 17e of 18e leerplichtig, maar mag vanaf je 16e werk en school combineren. Mits je opleiding dit toestaat.

    En verder moet je minimaal een starters diploma of een geldig MBO diploma behaald hebben om te 'mogen' stoppen.

    bij ons moet je sowieso 6 jaren naar de lagere school,en daarna 6 jaar naar het middelbaar.
    je kan ook op leercontract gaan op je 16e,dan ga je deeltijds werken,en deeltijds naar school (:


    everybody needs a song.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)

    Ik heb nu al 2 diploma's op zak. Binnenkort 3 en volgend jaar 4. Ik was een vroege leerling en vmbo duurt bij ons maar 4 jaar. Ik was 15 toen ik geslaagd was voor mijn vmbo :Y).

    wij kunnen maar 1 diploma halen van het middelbaar onderwijs,en dat hangt dan af van de richting die je doet. later kunnen we wel gaan studeren,maar dat duurt dan 3-4 jaar voor klaar bent en een diploma krijgt (nerd)


    everybody needs a song.

    Nu voelt Ilse zich pas oud! (baby)
    Maar je bent nog niet oud hoor! En dat je over de 18 bent is toch leuk? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.