• Dat het forum nog één grote chaos was en de shoutbox overvol zat met mensen? :Y) Ik dacht er laatst nog aan terug en stiekem mis ik toch een paar mensen die destijds geband zijn. :9~ Haha, er waren echt van die topics als: 'Ik heb mijn eerste schaamhaartje!' en 'Alleen voor Pol en Jef!' waren jullie daar nog bij? :3


    All was well.

    En wie zijn al die mensen die jullie missen? Zijn die geband ofzo? ;o Nu wil in dingen weten :Y)

    (lol)(lol)Geweldig, toen was ook wel leuk ja. Ondanks dat er toen ook wel vaak ruzie was en blablabla.


    Some people make the world special just by being in it

    Paraguay schreef:
    (...)
    Nou en.(cat) Hahaha.(krul)
    Ik bedoel gewoon dat er zoveel topics worden gemaakt over dat het zo leuk was toen en blabla. En daar word ik persoonlijk een beetje gek van, maar volgens mij ben ik de enige._O_


    Neen hoor,n_n

    Ik was er niet bij dus..

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 20:41 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Delicate schreef:
    Maar nu ik het zo lees vind ik het echt jammer dat ik daar niet bij was! ;o

    Veel heb je niet gemist hoor. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JBM schreef:
    Die week dat de mods in staking gingen was ik geband! Nog eens bedankt daarvoor, nou heb ik een deel van de vroege quizlet gemist. :8 Stiekem vond iedereen het vroeger cool om geband te worden, totdat het permanent was. :Y)

    HAHAHAHA, was jij geband? Hoe dan?_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?