• Dat het forum nog één grote chaos was en de shoutbox overvol zat met mensen? :Y) Ik dacht er laatst nog aan terug en stiekem mis ik toch een paar mensen die destijds geband zijn. :9~ Haha, er waren echt van die topics als: 'Ik heb mijn eerste schaamhaartje!' en 'Alleen voor Pol en Jef!' waren jullie daar nog bij? :3


    All was well.

    Ja, het lijkt wel of het langzamerhand een beetje begint af te sterven hier.
    Ik denk dat we allemaal gewoon ouder en verstandiger worden en de rel mensen allemaal zijn gebant.


    Scream for mercy!

    Nou, die is veilig opgesloten in onze kinderlijke verleden. We have all grown up =3


    Life is hard and then we die

    Paraguay schreef:
    (...)
    Nou en.(cat) Hahaha.(krul)
    Ik bedoel gewoon dat er zoveel topics worden gemaakt over dat het zo leuk was toen en blabla. En daar word ik persoonlijk een beetje gek van, maar volgens mij ben ik de enige._O_

    Nee hoor, I like driving people crazy! Die andere zijn gewoon niet zo irritant om erover te zeuren, Shireen! Tsssss. (cat)
    Miauw.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:09 ]


    All was well.

    Architect schreef:
    (...)
    Nee hoor, I like driving people crazy! Die andere zijn gewoon niet zo irritant om erover te zeuren, Shireen! Tsssss. (cat)
    Miauw.

    You offended me. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yesh, I sure did!
    I'm sorry, matie! (flower)


    All was well.

    Architect schreef:
    Yesh, I sure did!
    I'm sorry, matie! (flower)

    Forgiven.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahahaha. Mijn eerste schaamhaartje. hahahah. Zulk soort topics kom ik inderdaad nooit tegen, en in die tijd zat ik nog niet op Quizlet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Paraguay schreef:
    (...)
    Forgiven.:9~

    Hihi. :9~

    @Cadillac: zij stond bekend als schaamhaarmeisje! :3


    All was well.

    oja toen gingen de mods staken, maar dat was later niet echt leuk meer.


    Nvt

    @JyceDIAMONDS

    O jaaa, toen liep het echt helemaal uit de hand op quizlet. Ik had op gegeven moment geen eens meer zín om op het forum te gaan. Er waren toch alleen maar van die spam topics omdat ze konden doen wat ze wilden.


    Scream for mercy!

    Gingen de mods in stáking?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het enigste wat ik toen dacht was.. 'Jonges alsjeblieft.. wie moet die zooi straks weer allemaal opruimen?' Gheheh :3


    Wie du mir, so ich dir.

    JyceDIAMONDS schreef:
    oja toen gingen de mods staken, maar dat was later niet echt leuk meer.
    Stiekem was dat ook ons hele punt :'D. Maar dat is allang geleden dames. Laten we het gezellig over nu hebben :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    @Beelzebub
    idd! maar niet eens alleen op het forum, mijn fotoboek en gastenboek werden helemaal vol gespamt en bij sommige anderen ook,, toen ben ik een paar dagen er van af gegaan alleen even voor belangrijke dingen en toen ik wist dat de mods weer hun werk deden ben ik terug gekomen,


    Nvt

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Stiekem was dat ook ons hele punt :'D. Maar dat is allang geleden dames. Laten we het gezellig over nu hebben :Y).
    Oho stiekemerds :O nope maar dat was echt niet leuk meer :X maar ja het is over en was het eigenlijk weer vergeten tot deze topic x'D


    Nvt