• Dat het forum nog één grote chaos was en de shoutbox overvol zat met mensen? :Y) Ik dacht er laatst nog aan terug en stiekem mis ik toch een paar mensen die destijds geband zijn. :9~ Haha, er waren echt van die topics als: 'Ik heb mijn eerste schaamhaartje!' en 'Alleen voor Pol en Jef!' waren jullie daar nog bij? :3


    All was well.

    Haha ja toen was ik er al :3
    Ik mis Eef en de rest van die vrolijke bende soms wel eventjes, ze brachten echt leven op Q :3 Maar zo als het nu is, is het ook goed.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 22:31 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Haha ja toen was ik er al :3
    Ik mis Eef en de rest van die vrolijke bende wel soms, ze brachten echt leven op Q :3
    Ja en wat voor leven. Stelletje rotzakjes :3. Al kan ik niet ontkennen dat ik ook vaak om hun streken gelachen heb, daar niet van (cat). Maar.. regels zijn nu immers helaas regels, die dan ook voor iedereen gelden :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja en wat voor leven. Stelletje rotzakjes :3. Al kan ik niet ontkennen dat ik ook vaak om hun streken gelachen heb, daar niet van (cat). Maar.. regels zijn nu immers helaas regels, die dan ook voor iedereen gelden :Y).


    Haha Ja dat snap ik, maar toch hadden ze vaak vrolijke/lachwekkende mededelingen :3 En dat mis ik soms wel eens terug op Q, maar goed.(: Zo als het nu is, is het ook wel óke.;'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Die tijd was wel geniaal. De topics waren echt hilarisch. Spijtig genoeg was ik echt té erg, super kinderachtig en hield ik van TH. Bleh.


    Only losers can act the way you do

    Ik was toen wel al op Quizlet, maar ik zat toen nooit op het forum. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Daar was ik bij, ja! :'D

    En ik mis Charissa. ): <3

    ik verlang niet terug naar die topic's wel naar de mensen die toen geband zijn.
    want toen was er echt zoon clik. en nouw ben ik hier redelijk vriendlodd., '-trekt emo hoofd- x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yesh, ik weet waarover je spreekt (:
    Ik zit zelf niet zo vet veel meer op Q omdat ik 't hier best saai vind :') maar dat is mijn mening.

    Ooh, géweldige tijd. Met Siham en Chantou, de mcrsletten en bimbobitches. En De Engerds ofcourse<3
    Dat was de beste tijd van Q.
    En ik heb verder weinig in de shoutbox gezeten :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ooh, géweldige tijd. Met Siham en Chantou, de mcrsletten en bimbobitches. En De Engerds ofcourse<3
    Dat was de beste tijd van Q.
    En ik heb verder weinig in de shoutbox gezeten :'D
    Ohnee. Ik zat bij de bimbobitches. Zo kinderachtig, ik weet nog dat ik een topic aanmaakte: 'stem hier wie je beter vindt en wie de minste stemmen heeft is officieel het stomste groepje op Q' -schaamt zich-


    Only losers can act the way you do

    Die tijd was geweldig.
    En ja, ik was zeker irritant. Maar het was wel VEEL gezelliger. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    + Ik mis Julia, Eva, Ivy en Chiara. :'|


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Neemen.
    ik was er toen nog niet.
    Als ik het zo hoor, was het omin lauw.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Die week dat de mods in staking gingen was ik geband! Nog eens bedankt daarvoor, nou heb ik een deel van de vroege quizlet gemist. :8 Stiekem vond iedereen het vroeger cool om geband te worden, totdat het permanent was. :Y)


    All was well.

    Treasures schreef:
    + Ik mis Julia, Eva, Ivy en Chiara. :'|

    Ivy is er nog hoor, haar naam nu is 'Italy' :Y)


    All was well.