• Essence| Winnaar

    1. EstrellaVida [Opdracht 1]
    2. PRESIDENT [Opdracht 1]
    3. fantastique [Opdracht 2]
    4. nerveus [Opdracht 1]
    6. Hel [Opdracht 4]
    7. Lucylot [Opdracht 4]
    8. Conflate [Opdracht 2]
    9. Virgo [Opdracht 3]
    10. Genius [Opdracht 3]
    11. Captivity [Opdracht 2]
    12. AvrilTomxMii [Opdracht 3]

    Bekijk hier al je punten

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 20:33 ]


    MUSIC && FASHION

    Good luck!


    MUSIC && FASHION

    LAInk goes CRACKSICLE

    Don't forget!


    MUSIC && FASHION

    Opdracht drie: Klik
    Ben ik de eerste die hem inlevert? Dat zie je ook niet vaak ^^


    I'm not your princess

    Lucylot schreef:
    Opdracht drie: Klik
    Ben ik de eerste die hem inlevert? Dat zie je ook niet vaak ^^


    Je bent inderdaad de eerste. Ik heb naar enkele liedjes geluisterd (ben ik van plan om bij iedereen te doen zodat ik ongeveer weet wat ze bedoelen) Van Guus Meeuwis vind ik ook Geef mij je angst (ook van ? (ben de naam effe kwijt)) en Er is een nacht mooi. Van Christina vind ik Hurt, Beautiful en The Voice Within ook heel mooi samen met Fighter. Over het deeltje bij Phill Collins mag je me meer uitleg over geven als je het zelf écht wilt. Mijn 'inbox' staat altijd open. Hier misschien nog een paar aanraders: Miley Cyrus - The Climb && DJ Sammy - Heaven (9/11)


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Je bent inderdaad de eerste. Ik heb naar enkele liedjes geluisterd (ben ik van plan om bij iedereen te doen zodat ik ongeveer weet wat ze bedoelen) Van Guus Meeuwis vind ik ook Geef mij je angst (ook van ? (ben de naam effe kwijt)) en Er is een nacht mooi. Van Christina vind ik Hurt, Beautiful en The Voice Within ook heel mooi samen met Fighter. Over het deeltje bij Phill Collins mag je me meer uitleg over geven als je het zelf écht wilt. Mijn 'inbox' staat altijd open. Hier misschien nog een paar aanraders: Miley Cyrus - The Climb && DJ Sammy - Heaven (9/11)


    Haha, da's wel handig. Weet je gelijk waar ze het over hebben. Die van Guus zijn inderdaad ook erg mooi. Hij heeft ook een liedje (ik kan even niet op de naam komen) waar dit in voor komt: Als ik alleen ben, nu ik alleen ben, kom ik hier vaak terug. Dan voel ik de wind, die ik nu niet zo mee heb, even in mijn rug. Dat vind ik een erg mooi stukje. Fighter is inderdaad ook erg mooi, alleen die hoort niet bij mijn overduidelijke favorieten. Phill Collins, daar zal ik nog uitleg over geven. Waarschijnlijk komen er vandaag toch alleen maar rotte dingen uit, dus ik zal het sturen als ik me iets beter voel. De aanraders zal ik zeker nog gaan luisteren!


    I'm not your princess

    Lucylot schreef:
    (...)

    Haha, da's wel handig. Weet je gelijk waar ze het over hebben. Die van Guus zijn inderdaad ook erg mooi. Hij heeft ook een liedje (ik kan even niet op de naam komen) waar dit in voor komt: Als ik alleen ben, nu ik alleen ben, kom ik hier vaak terug. Dan voel ik de wind, die ik nu niet zo mee heb, even in mijn rug. Dat vind ik een erg mooi stukje. Fighter is inderdaad ook erg mooi, alleen die hoort niet bij mijn overduidelijke favorieten. Phill Collins, daar zal ik nog uitleg over geven. Waarschijnlijk komen er vandaag toch alleen maar rotte dingen uit, dus ik zal het sturen als ik me iets beter voel. De aanraders zal ik zeker nog gaan luisteren!


    Geen probleem meid. Ik lees het dan wel als je zover bent. Heaven van DJ Sammy is gewoon hetzelfde liedje, maar met de stem van een klein meisje die haar papa is verloren bij 9/11 en tegen hem praat enz. Heel triest eigenlijk.


    MUSIC && FASHION

    Opdracht 3; Muziek


    You are beautiful, you are love.

    ik ben ook klaar ^^
    My Music
    astublaft :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    5 Dagen 6 Uur en 47 Minuten (Computertijd xp)


    MUSIC && FASHION

    Musica ^^

    Hel schreef:
    Musica ^^


    Persoonlijk vind ik Evolution van Ayumi Hamasaki enorm zalig (ik kende vroeger de hele tekst vanbuiten xp). Zelf hou ik ook van bekende liedjes die gespeeld worden op de piano, zonder zang. Vooral Rette Mich van Tokio Hotel vind ik hemels en de orkest versie van Spring Nicht. Sorry, ik blijf maar zagen xp. Thanx voor het inleveren van je opdracht.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    5 Dagen 6 Uur en 47 Minuten (Computertijd xp)


    4 Dagen 32 Minuten (Computertijd xp)


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    4 Dagen 32 Minuten (Computertijd xp)


    1 Dag 6 Uur en 49 Minuten (Computertijd xp)


    MUSIC && FASHION

    Vroeger dan verwacht: Uitslag + vierde && laatste opdracht!


    MUSIC && FASHION