• Essence| Winnaar

    1. EstrellaVida [Opdracht 1]
    2. PRESIDENT [Opdracht 1]
    3. fantastique [Opdracht 2]
    4. nerveus [Opdracht 1]
    6. Hel [Opdracht 4]
    7. Lucylot [Opdracht 4]
    8. Conflate [Opdracht 2]
    9. Virgo [Opdracht 3]
    10. Genius [Opdracht 3]
    11. Captivity [Opdracht 2]
    12. AvrilTomxMii [Opdracht 3]

    Bekijk hier al je punten

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 20:33 ]


    MUSIC && FASHION

    Tja, ik heb gisteren iedereen die nog niets heeft ingeleverd nog eens verwittigd. Ik kan niet de hele dag achter hen aanrennen als een hond, hèhè + als zij niet inleveren zijn jullie teminste zeker van een plaatsje naar de volgende ronde xp


    MUSIC && FASHION

    LAInk schreef:
    Tja, ik heb gisteren iedereen die nog niets heeft ingeleverd nog eens verwittigd. Ik kan niet de hele dag achter hen aanrennen als een hond, hèhè + als zij niet inleveren zijn jullie teminste zeker van een plaatsje naar de volgende ronde xp


    k ben net voor de 7e keer opnieuw begonnen xD rotopdracht :X

    Ironhide schreef:
    (...)

    k ben net voor de 7e keer opnieuw begonnen xD rotopdracht :X


    Ik weet dat het niet gemakkelijk is, heb zelf ook al zo'n opdracht achter de rug en geloof me ik was ook blij dat die af was.


    MUSIC && FASHION

    LAInk schreef:
    (...)

    Ik weet dat het niet gemakkelijk is, heb zelf ook al zo'n opdracht achter de rug en geloof me ik was ook blij dat die af was.


    maar.. maar.. Ik ben nog steeds bij de intro xD

    Ben benieuwd wat jij ervan maakt dan :'D


    -

    Genius schreef:
    Ben benieuwd wat jij ervan maakt dan :'D


    nog niets, dat is het probleem ook x'D

    Ironhide schreef:
    (...)

    maar.. maar.. Ik ben nog steeds bij de intro xD


    Volgens mij ga je een boek schrijven. Heb je wat meer tijd nodig dan of gaat het lukken, hèhè. Doe maar rustig aan. Het is niet verboden om uitstel te vragen hè (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 21:11 ]


    MUSIC && FASHION

    LAInk schreef:
    (...)

    Volgens mij ga je een boek schrijven. Heb je wat meer tijd nodig dan of gaat het lukken, hèhè. Doe maar rustig aan. Het is niet verboden om uitstel te vragen hè (:


    als ik een boek ga schrijven heb je m volgend jaar nog niet (krul) dus nee, doe maar niet, dan lever ik m nog wel op tijd in ;P

    Ironhide schreef:
    (...)

    als ik een boek ga schrijven heb je m volgend jaar nog niet (krul) dus nee, doe maar niet, dan lever ik m nog wel op tijd in ;P


    Oké, gelukkig maar (: Maar je weet het hè; je kàn en màg enkele dagen uitstel vragen als het eventueel nog niet af is.


    MUSIC && FASHION

    Zaterdag en zondag inleveren, maandag uitslag (:
    Don't forget!


    MUSIC && FASHION

    heeey heb m af!!! (net optijd xD) klikkie

    Hier is de opdracht =D
    Hier Klikken


    You are beautiful, you are love.

    Sorry dat ik niet had verwittigd dat mijn naam
    veranderd was..:$


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    HateOrLoveMe schreef:
    heeey heb m af!!! (net optijd xD) klikkie


    Je hebt geen foto bij je story gezet. Als je er 1 hebt opgezet, laat je me dan iets weten, want dat is ook belangrijk als ik punten geen (:


    MUSIC && FASHION

    Virgo schreef:
    Sorry dat ik niet had verwittigd dat mijn naam
    veranderd was..:$


    Geen probleem, ik kijk zowieso altijd eens na, omdat ik weet hoe het is om iedereen te waarschuwen (:


    MUSIC && FASHION