• Ik heb hele kleine minuscule -soort van- rode bultjes op mijn rug zitten, zo tussen mijn schouderbladen.
    En ik heb geen idee wat het zijn, ik dacht eerst nog dat het misschien wel met de zon te maken zou hebben.
    Wie weet wat het is of wat ik eraan kan doen is heilig._O_

Uhhh, ik zeg alvast het zijn GEEN puisten/pukkels/mee-eters en dat soort zooi.(krul)

[ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 14:25 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Ik heb twee opties ;'D

1) Je hebt een allergische reactie op iets.
    2) Van die waterwratjes mss ?

Frankly my dear, I don't give a damn.

ik heb geen idee.

Food.

Reventon schreef:
    Ik heb twee opties ;'D

1) Je hebt een allergische reactie op iets.
    2) Van die waterwratjes mss ?

Wat zijn waterwratjes?:X

1. Allergische reactie
    2. Zonne-allergie. Daar kun je een middel voor halen bij de drogist. Dan moet je je speciaal met speciaal spul insmeren.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Psychic schreef:
    1. Allergische reactie
    2. Zonne-allergie. Daar kun je een middel voor halen bij de drogist. Dan moet je je speciaal met speciaal spul insmeren.

Dan denk ik dat ik toch maar even naar de drogist ga om om zo'n speciaal spulletje te gaan vragen.(krul)

[ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 15:22 ]

Ik heb ze ook :O

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Opzich hebben best veel mensen dat als ik het zo hoor, volgens mij is het gewoon tijdelijk en niks ergs, maar ga daar niet gelijk 100% van uit!

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

ImNotOkay schreef:
    Ik heb ze ook :O

ö

Rickjuh schreef:
    Opzich hebben best veel mensen dat als ik het zo hoor, volgens mij is het gewoon tijdelijk en niks ergs, maar ga daar niet gelijk 100% van uit!

Ok :)

ä

Dat heb ik ook, maar dat zijn ook een soort van pukkeltjes/puistjes :') Hormonale aanval I think XD

"I shut my eyes in order to see.'

Yep, zoiets.

Nou, het hoeft helemaal niet 'iets' te zijn en er hoeft ook geen 'middeltje' tegen te zijn.
    Mijn bovenarmen hebben ook best veel rode bbbbeltjes zegmaar en dat heb ik al vanaf mijn geboorte en de dokter heeft toen gezegd dat het niks is en dat we er niks aan kunnen doen (:
    [het gaat btw wel steeds meer weg bij mij, vanzelf dus]

It ain't broke, so don't fix it.

het kunnen talg kliertjes zijn die zijn opgezet. Heb ik soms ook zitten mijn hele armen onder de rode/rozige bobeltjes en als je ze dan uitknijpt gaan weg. Maar ik zou voor de zeker heid even naar de huis arts gaan. Wie weet wat het is

Love sheds light one the darkest of times

Caithlyn schreef:
    (...)
    Dan denk ik dat ik toch maar even naar de drogist ga om om zo'n speciaal spulletje te gaan vragen.(krul)

ga eerst naar de dokter dan :'D

Die weet het, niet wij xD

--