• Saphira is een normaal meisje van 11, ze zit op school en ze haalt goede cijfers. Haar ouders werken alle bij erg veel dus aandacht krijgt ze bijna niet. op een dag krijgt ze een brief per uil???
    ze leest de brief wel duizend keer over en nog kan ze haar ogen niet geloven.
    het is een brief van een school genaamd zweinstein school voor hekserij en hocus-pokus.
    in eerste instatie denkt ze dat het een grote grap is en smijt de brief in de prullenbak.
    maar drie dagen later krijgt ze er weer een.
    ze laat er toch maar verder op in gaan en komt hermelien griffel tegen, ook zij heeft een brief gekregen voor zweinstein. Samen met haar en haar ouders doet ze inkopen, je zou denken waarom doet ze het niet met haar eigen ouders?? nou daar is een zeer goede verklaring voor haar ouders wilde haar in een tehuis stoppen toen ze het hen vertelde.
    alles gaat goed tot ze de geheimzinnige draco malfoy tegen het lijf loopt het is haat op het eerste gezicht of toch niet….


    hopelijk vinden jullie het wat.
    de story heet:
    secret love between enemies


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    spannend maar niet echt iets voor mij...

    ik hou niet zo van draco malfoy stories, maar voor degene die daar wel van houden zou ik het wel aanraden denk ik als ik dit zo heb gelezen (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking