.. is super moeilijk!
nouja wat ik moet leren, uit mijn hoofd, niet. Maar het dan toepassen is wel super moeilijk
vooral in lange zinnen
ik haat naamvallen x_x
wie nog meer?
-
16 juni 2010 - 18:5316 juni 2010 - 18:5416 juni 2010 - 18:54
Ik heb lekker nooit meer school. Of duits. Mwhahhwauh(duivel)
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
16 juni 2010 - 18:54Ik, maar dan vooral literatuur. En Engels, literatuur. En dat allemaal nog voor morgen. :')
Remember the nights we drove around crazy, in love.
16 juni 2010 - 18:54IK !
ik begrijp het totaal echt waar, ik haat die adjektivdeklination , passiv , apposition en alles , ik haat duitse grammatica!
maar als je hulp nodig hebt mag je het altijd vragen ;'D
maar die naamvallen zijn op zich niet zo moeilijk :'D[ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:55 ]
Read this upside down: 370HSSV 0773H
16 juni 2010 - 18:54Haha Duits is nog makkelijk vergeleken met Fins, en helemaal als je van niemand les krijgt
[ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:55 ]
Everything means nothing, if I ain't got you.
16 juni 2010 - 18:55gelukkig heb ik al een jaar geen duits meer, een 6.8 is serieus het hoogste dat ik ooit heb gehaald. Nee, ik mag lekker leren wat het verhuur van hoeslakens in het frans is. Hmm, ik ben toch zo dol op school!
It's time to be happy again.
16 juni 2010 - 18:55Naamvallen.
Ik had een 4.8 op het laatste proefwerk met veel naamvallen en voortzetsels erbij. Ik haat die vervloekte dingen.Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
16 juni 2010 - 18:55Ik ga nu ook duits leren..
ik zou namelijk vandaag proefwerk hebben, maar ben met hele erge hoofd- en keelpijn thuisgebleven. Nog maar een jaar hierna en dat laat ik het serieus vallen.
btw. Ik heb ook echt een hekel aan naamvallen, ze zouden ze moeten verbieden.Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.
16 juni 2010 - 18:56Stiekem vind ik naamvallen best wel gemakkelijk ;x
En ik heb net ook Duits geleerd en ik ken alles wat ik moet kennenI may not always be perfect, but I'll always try.
16 juni 2010 - 18:56Denmark schreef:
Naamvallen.
Ik had een 4.8 op het laatste proefwerk met veel naamvallen en voortzetsels erbij. Ik haat die vervloekte dingen.
ik de vorige pww een 5, en dan met teksten
maar weetje de naamvallen zelf, met kijken welke het moet zijn vind ik nog neit zo moeilijk
maar nu ehbben we iets met sterke en een zwakke uitgang :x
en dat is zoo ingewikkeld x_x16 juni 2010 - 19:03Ik haat Duitse naamvallen. Woordjes leren, zinnetjes leren, teksten lezen, gesprekken luisteren kan ik allemaal. Maar zodra ik naamvallen moet gaan toepassen op zinnen zit ik vast. Het is zo irritant moeilijk en die Duitsers horen het echt niet als jij zegt 'Der Kind' ipv 'Den Kinder' ofzoiets -niet dat dan, maar als voorbeeld-. Ze snappen toch wel wat je bedoeld.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
16 juni 2010 - 19:04Shokubeni schreef:
Ik haat Duitse naamvallen. Woordjes leren, zinnetjes leren, teksten lezen, gesprekken luisteren kan ik allemaal. Maar zodra ik naamvallen moet gaan toepassen op zinnen zit ik vast. Het is zo irritant moeilijk en die Duitsers horen het echt niet als jij zegt 'Der Kind' ipv 'Den Kinder' ofzoiets -niet dat dan, maar als voorbeeld-. Ze snappen toch wel wat je bedoeld.
maar als je een brief moet schrijven, ben je dood
dusja, ik zou toch maar opletten als ik jou was
en het gedeelte van de lid-woorden vervoegen is heel simpel :x
vind ik dan =p16 juni 2010 - 19:04Ik ik haalde alleen voldoendes als er Woordjes en zo bij stonden. Mijn Duist gramatieck ist sehr slegt dit is zelfs fout maar dat macht nichs auß
Love sheds light one the darkest of times
16 juni 2010 - 19:06NewZealand schreef:
(...)
maar als je een brief moet schrijven, ben je dood
dusja, ik zou toch maar opletten als ik jou was
en het gedeelte van de lid-woorden vervoegen is heel simpel :x
vind ik dan =p
Ja, dat is zo. Op school is dat inderdaad veel te belangrijk. x'D
Ik ben er altijd zooooooo lang mee bezig. o.oNormaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
16 juni 2010 - 19:07