• Want dit's em junge. (krul) Casanova en Portugal die samen gaan werken haha :9~

    De zeventienjarige Riley Valdez werd door haar vader iedere avond een verhaal voor het slapen gaan verteld, toen ze vijf jaar was. Steeds weer ging het over een meisje dat verliefd zou worden op een voetballer genaamd [...] en samen zouden ze een hoop problemen doorstaan maar ze stonden altijd sterk. Ze was zo onder de indruk van het verhaal en geloofde het zodanig dat ze alleen relaties aanging met voetballers, maar wel onbekende amateurs. Twaalf jaar later gaat Riley naar Zuid-Afrika voor het WK en ziet daar de knappe bekende voetballer die precies de naam draagt als in het verhaal van haar vader.

    Beste vriendin:
    Vriendinnen:
    Vriendinnetjes van voetballers.

    De volgende rollen zijn bezet:
    Vriendinnetje Cristiano Ronaldo: Portugal
    Vriendinnetje Lionel Messi: Casanova.

    Vriendinnetje Ibrahim Afellay: Reckless
    Vriendinnetje Fernando Torres: ImNotOkay
    Vriendinnen: Carcass, Genius.
    Eerste Vriendinnetje van Simon Kjaer: Denmark
    Vriendinnetje David Villa: VivaEspana
    Vriendinnetje Keisuke Honda: Merte
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Beste vriendin Simon Kjaer en later zijn vriendinnetje: Guitarsolo
    Vriendinnetje van Hidetoshi Nakata: Lunalight
    Vriendinnetje van Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Argentinia: Mark Gonzaléz

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto + Beschrijving:
    Angsten:
    Extra:
    Titel:
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?:

    Alles invullen anders krijg je de rol niet! En wij kiezen niet de eerste maar de beste.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 16:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DANKU ROSE. GO ROSE JE BENT DE BESTE! (nerd)

    EN DANKU O HEILIGE AMBER _O_

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 20:30 ]


    we've only said goodbye with words

    Portugal schreef:
    En iedereen houdt van mij haha en van Amber natuurlijk (krul)


    Ja_O_


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eh xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Reckless schreef:
    DANKU ROSE. GO ROSE JE BENT DE BESTE! (nerd)

    EN DANKU O HEILIGE AMBER _O_

    Graag gedaaaaaan (krul)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JAAA. Bedankt voor de rol <3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 21:19 ]

    Lol, ik weet niet of ik op tijd ben. Maar ik kan het altijd proberen toch? (':

    Rol: Vriendinnetje van Hidetoshi Nakata.
    Foto van Hidetoshi: Hidetoshi Nakata.
    Naam: Luna
    Achternaam: Moore.
    Leeftijd: 26.
    Karakter: Ze is onvoorstelbaar, de ene keer kan ze rustig en direct zijn, maar de andere keer kan ze heel hyper zijn en rond uit praten.
    Haar vrienden weten niet echt wat ze nou met haar moeten, huilen of lachen, want ze haalt veel kattenkwaad uit, ookal is ze 26. (':
    Ze geeft wel altijd eerlijk antwoord, ze houdt totaal niet van liegen. Dus zegt altijd de waarheid.
    Ze leeft haar leven, en wilt geen enkele tijd verpesten door iets negatiefs. Ze ziet het leven zonnig in. Behalve als er iets met haar vrienden gebeurt of geliefde, dan vergeeft ze het zichzelf nooit & gaat ze zich schuldig voelen.
    Foto + Beschrijving: Luna.
    Zwart kort haar, en mooie grootbruine ogen. Ze houdt van de mode, en kleding zelf bedenken/ontwerpen. Ze bijt niet op haar nagels, dus heeft ze mooie lange nagels. Luna heeft een mooi, bijna perfect te noemen, figuur. Ze is ong: 1.70 m.
    Angsten: Ze heeft hoogtevrees en ze heeft een fobie voor insecten & heeft spinnenvrees.
    Extra: Luna houdt van haar mobiel, zonder haar mobiel zou het niet redden, net zoals haar vrienden. Haar vrienden zijn haar alles. Ze is erg perfectionistisch, en wilt er goed uitzien als ze naar buiten toe gaat. Binnenshuis loopt ze gemakkelijk in een joggingsbroek en topje. Ze houdt btw van haar sarcastische opmerkingen.
    Titel: This Storie Could Be True?
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: Eentje die je zelf knap vindt, en als die al is bezet door iemand anders is dat best wel kut voor je. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedtime story.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zou ik misschien nog mogen 'solliciteren' voor een rol? (krul)


    *~* Proud Luxury *~*

    Perfume schreef:
    Zou ik misschien nog mogen 'solliciteren' voor een rol? (krul)

    Ja natuurlijk :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Vriendinnetje van Dirk Kuijt
    Naam: Catherine
    Achternaam: Lefèvre
    Leeftijd: 20 jaar.
    Karakter: Vriendelijk, erg slim, soms een tikkeltje overbezorgd, behoorlijk behulpzaam, een echt meisjes-meisje, verlegen in de buurt van jongens, ze is een moederfiguur voor kleine kinderen.
    Foto + Beschrijving: Catherine heeft een slank tot mager postuur wat soepel beweegt. Lichtblonde krullende haren tot haar ongeveer halverwege haar middel. Zeeblauwe ogen en een boterzachte blanke gladde huid.
    Angsten: Insecten & Verkrachters.
    Extra: Catherine is half Frans en half Nederlands. Ze heeft een grote kennis wat betreft de mode en is daarom ook kapster. Catherine is geboren in Parijs en heeft geen tatoeages en maar één piercing, een Monroe piercing. Catherine heeft een sport, ballet dansen. Daar is ze ook zes keer wereldkampioen mee geworden.
    Titel: Sleeping with footballs.
    Welke voetballer moet er als 'hoofdrol'?: Cristiano Ronaldo of zo?

    Wat een doordenkerige titel heb ik bedacht zeg.


    *~* Proud Luxury *~*

    Je vergeet mij en mark. (cat)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ontzettend bedankt voor de rol.
    PS; Ik heb me username inmiddels verandert.


    *~* Proud Luxury *~*

    Argentinia schreef:
    Je vergeet mij en mark. (cat)(krul)

    Oja haha gonzalez toch? XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ImNotOkay > Italie


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!