• ...en mijn story promoten 8D
    Waarom?
    Ik weet niet, had ik zin in.
    In ieder geval.

    Romantiek bij Schemering - Jasper Hale & Alice Cullen
    Technische info: Bevat Proloog, uitleg over het voorgaande leven van Alice en Jasper, zeven hoofdstukken, waarvan een aantal dubbel hoofdstukken (in twee keer gepost).

    Waarom dit verhaal? Ik lees veel verhalen over twilight, moet ik toegeven. Het viel me alleen zo op dat er altijd personen in verhalen worden toegevoegd, als het liefdesverhalen zijn die over twilight gaan. Vaak is dat nog de schrijver zelf die een relatie krijgt met Edward. Ik ga eerlijk zijn: Ik hou niet van het karakter Edward, evenmin als Bella. Alice en Jasper, echter, vind ik het meest liefdevolle en geniale koppel uit het boek. En, aangezien mijn fantasie op hol ging slaan, besloot ik dat ik een verhaal over hún liefde wilde schrijven. Dus niet ik die een relatie krijgt met Jasper. Ook niet een vriendin van me. Ook niet een lezer. Maar gewoon Alice. Just how I like it =)


    Liefde, passie, lust.
    Het leven is zo eenvoudig nog niet als vampier. Je bent gedoemd je hele leven te verlangen naar menselijk bloed. De geur van vers, menselijk bloed maakt een vampier zo hongerig als het maar kan. Als je dan ook nog is een vegetariër besluit te worden, wordt je leven al helemaal gecompliceerd. Maar wat zou je verlangen naar menselijk bloed kunnen verminderen? Juist, liefde. Liefde, passie, lust, alles wat erbij komt kijken.
    Alice Cullen en Jasper Hale weten dit maar al te goed. Hun verlangen naar menselijk bloed is groot, en het bloed van beesten is niet bevredigend genoeg. Zij vullen deze bevrediging op door hun liefde. Beweerd wordt dat vampiers geen ziel hebben. Met deze liefde bewijzen Alice en Jasper het tegendeel.

    Liefde is grenzeloos, ook voor vampiers.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 22:22 ]


    Life is hard and then we die

    Hij is wel awesome =3
    Maar ik ben te lui om verder te lezen haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hij is wel awesome =3
    Maar ik ben te lui om verder te lezen haha.
    Als je nu met me komt batsen, vergeef ik je =D

    [gaat weer ontopic]


    Life is hard and then we die

    -houdt niet van Twilight en leest er dus ook geen verhalen over-

    Al vind ik jouw idee van het verhaal wel stukken beter klinken dan al die andere verhalen die hier op Quizzol rondzwerven.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zomaar ga je me irriteren met je reclame. (cat)

    Ik ga zo wel even lezen (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hee, jij overtreedt de regels meissie.
    Duppeltopic
    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Hee, jij overtreedt de regels meissie.
    Duppeltopic
    (baby)
    Niet waar! Dit is een ander soort topic, want nu leg ik uit wat voor reden er achter dit verhaal zit (: Gnagna.


    Life is hard and then we die

    Precies! Ik hou ook niet echt van 't karakter van Edward & Bella. Het lijkt alsof ze alles zelf beter weten enzo. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.