• Ik zag net dat topic over een verkeert zelfbeeld omdat modellen e.d. zo dun zijn. Wat mij toen opviel(en wat me vaker is opgevallen) dat,als mensen het over een laag/verkeert zelfbeeld, ze alleen maar praten over dik en dun.
    Je hoort nooit iets over het uiterlijk,mooie gezichten en gave huid,hoewel dat ook niet goed is voor je zelfbeeld.
    Ik heb daar namelijk zelf las van,ik ben veel las van puisjes en littekens en als je dan al die mensen ziet die zo gave huid hebben,dan voel je je echt niet lekker met je zelf hoor. Mischien stel ik me aan,maar ik voel me er echt niet lekker onder. En vooral wil ik dat er eens aandag aan besteet wordt. Men praat alleen over dik en dun,maar verder komt het niet.Ik weet het,dat dik en dun is ook niet leuk,maar alleen daar word aandag aan besteet. En geloof me,je krijgt echt een slecht zelfbeeld als je last heb van puistjes en littekens en dan zie je al die mooie mensen, en zeker als je er ook nog mee gepest word. Sorry maar ik word er gewoon gek van dat er nooit eens aandag aan dat soort dingen word besteet,die mensen stellen zich kennelijk gewoon aan.

    Sorry maar dit moest ik echt even kwijt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    IvoryCoast schreef:
    Ik heb meer moeite om iets positiefs over mezelf te zeggen dan 10000 negatieve dingen..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Met mijn haarkleur word ik gepest.De kapper weet niets er tegen, lang en dun is echt niet zo mooi als het lijkt hoor. En aankomen kan ik niet.

    Wat voor een kleur heeft je haar dan? Dat is wel héél kut dat die er niets tegen weet. En aankomen kan iedereen geloof me. Maar ik kan zo moeilijk oordelen zonder foto. Ik weet niet misschien heb je wel gelijk, misschien niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Wat voor een kleur heeft je haar dan? Dat is wel héél kut dat die er niets tegen weet. En aankomen kan iedereen geloof me. Maar ik kan zo moeilijk oordelen zonder foto. Ik weet niet misschien heb je wel gelijk, misschien niet.

    Ik heb rood haar,en word echt vanaf groep 3 er mee gepest.
    En dat aankomen lukt acht niet,je hebt echt geen idee hoeveel ik snoep en ik kom gewoon niet aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een te smal hoof voor mijn lichaam & heb slap haar. :(

    je moet bij zijn met wie je bent dus het maakt niks uit het gaat om het innerlijk


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb rood haar,en word echt vanaf groep 3 er mee gepest.
    En dat aankomen lukt acht niet,je hebt echt geen idee hoeveel ik snoep en ik kom gewoon niet aan.

    Je moet ook geen snoep eten maar veel kolhydraten enzo! En rood haar is juist mooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Je moet ook geen snoep eten maar veel kolhydraten enzo! En rood haar is juist mooi!

    Eet ik ook,ik eet gewoon en daarnaast snoep ik best veel(en van snoep word je ook dik)dus ik begrijp niet waarom ik niet dikker word.
    Ik vind rood haar ook wel mooi,maar rood haar is niet mooi als je jong bent,als je jong bent moet je gewoon zijn,anders heb je geen leven.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 15:43 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap je helemaal, meid! Een laag zelfbeeld kan erg veel invloed hebben op je leven. Maar onthoud dat ook al is je huid niet erg legaal, dat je nog altijd je prachtige zelf blijft! Puistjes maken je niet minder vriendelijk of uniek!
    Je hebt gelijk dat er meer over gepraat moet worden, qua zelfbeeld. Slank en minder slank komt inderdaad veel meer voor dan een legale huid. Maar je moet vooral zélf voelen dat je mooi bent. De media kan dat niet voor jou gaan doen.

    Veel succes ermee! <3
    Je mag altijd praten als het even niet gaat.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    FlowerRain schreef:
    Ik snap je helemaal, meid! Een laag zelfbeeld kan erg veel invloed hebben op je leven. Maar onthoud dat ook al is je huid niet erg legaal, dat je nog altijd je prachtige zelf blijft! Puistjes maken je niet minder vriendelijk of uniek!
    Je hebt gelijk dat er meer over gepraat moet worden, qua zelfbeeld. Slank en minder slank komt inderdaad veel meer voor dan een legale huid. Maar je moet vooral zélf voelen dat je mooi bent. De media kan dat niet voor jou gaan doen.

    Veel succes ermee! <3
    Je mag altijd praten als het even niet gaat.;)

    Ik snap ook dat de media dat niet voor mij moet doen,maar waar ik me vooral aan stoor is dat je alleen maar over dat dik/dun hoord in de media en verder niets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb opzich niet zo veel moeite met mijn lichaam: donkerblonde slag, wordt heel snel bruin en trekt niet snel weg, 1.75, kom niet snel aan en heb bijna nooit last van puistjes. Maar iedereen heeft er wel eens last van dat ze een laag zelfbeeld hebben. Dit klinkt misschien een beetje dom, maar zonder mascara voel ik me kaal. Het is niet dat ik lagen opsmeer, maar toch.


    It's time to be happy again.