• Ik zag net dat topic over een verkeert zelfbeeld omdat modellen e.d. zo dun zijn. Wat mij toen opviel(en wat me vaker is opgevallen) dat,als mensen het over een laag/verkeert zelfbeeld, ze alleen maar praten over dik en dun.
    Je hoort nooit iets over het uiterlijk,mooie gezichten en gave huid,hoewel dat ook niet goed is voor je zelfbeeld.
    Ik heb daar namelijk zelf las van,ik ben veel las van puisjes en littekens en als je dan al die mensen ziet die zo gave huid hebben,dan voel je je echt niet lekker met je zelf hoor. Mischien stel ik me aan,maar ik voel me er echt niet lekker onder. En vooral wil ik dat er eens aandag aan besteet wordt. Men praat alleen over dik en dun,maar verder komt het niet.Ik weet het,dat dik en dun is ook niet leuk,maar alleen daar word aandag aan besteet. En geloof me,je krijgt echt een slecht zelfbeeld als je last heb van puistjes en littekens en dan zie je al die mooie mensen, en zeker als je er ook nog mee gepest word. Sorry maar ik word er gewoon gek van dat er nooit eens aandag aan dat soort dingen word besteet,die mensen stellen zich kennelijk gewoon aan.

    Sorry maar dit moest ik echt even kwijt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook hartstikke veel last van puistjes en het is idd verschrikkelijk wanneer je omringt wordt door mensen met zo'n babyzachte huid.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben ook te dik, daar zit ik ook mee, maar ik heb ook een aantal littekens en ook zat puistjes, vooral ook nu op mn rug...
    en ik heb nu ook Straie ofzo op mn benen, nu al tot mn kuiten//


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    ja , vroeger had ik ook wel die probleempjes met de puistjes en de afgeknaagde nagels

    Maar de garnier-roller werkt wel degelijk bij mij , en tip nagels zijn een zegen

    m'n wenkbrauwen waren vroeger er ook zwaar over
    maar de tijd die je steekt in je uiterlijk en/of het geld vind ik wel beloont worden , je zit beter in je vel volgens mij


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    ja , vroeger had ik ook wel die probleempjes met de puistjes en de afgeknaagde nagels

    Maar de garnier-roller werkt wel degelijk bij mij , en tip nagels zijn een zegen

    m'n wenkbrauwen waren vroeger er ook zwaar over
    maar de tijd die je steekt in je uiterlijk en/of het geld vind ik wel beloont worden , je zit beter in je vel volgens mij

    Zo'n garnier ding heb ik als eens geprobeert en dat werkte niet(het was niet die roller maar iets anders). Het heeft voor mij geen zin om veel tijd er aan te bestedem,wand het word toch niet beter. Mijn haar blijt altijd zo pluizig en ik blij las hebben van puisjes en littekens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oke, ik had zo'n 2 jaar geleden superveel last van puistjes. Bij ons in de straat woont een vrouw die een eigen beautysalon heeft in haar huis. Daar ga ik nu om de 6/7 weken naartoe waar ze mijn gezicht helemaal reinigt met professionele maskers. Dat helpt zó goed. Echt waar; het is zo veel minder geworden.
    Daarbij reinig ik mijn gezicht elke avond met Clearasil gelwash. Verder draag ik make-up waardoor mijn gezicht minder rood is.
    Ja, het kost wel geld natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het waard.


    it's so empty living behind these castle walls

    nou hir zit ik mee:
    Puistjes
    gewicht
    dat ronde gezicht van mij
    Maar daartegenover ik hoor vaak dat mense jaloers zijn op mijn haar, maar vooral mijn ogen, daarmee maak ik weer mensen onzeker, dus we maken elkaar altijd wel onzeker! Iedereen heeft iets moois waar andere jaloers op zijn! Eigenlijk zou iedereen zo kunnen zeggen ik ben jaloers op hem/haar want... dat zeggen of denken we allenmaal wel eens!
    Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten! Daar kun je niks aan doen!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 15:15 ]

    Maar als je je goede kante(qua uiterlijk) niet kent en steets op je slechte kante word gewezen dan heb je echt een rot gevoel over jezelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zo'n garnier ding heb ik als eens geprobeert en dat werkte niet(het was niet die roller maar iets anders). Het heeft voor mij geen zin om veel tijd er aan te bestedem,wand het word toch niet beter. Mijn haar blijt altijd zo pluizig en ik blij las hebben van puisjes en littekens.

    Ik heb een goede zalf tegen puistjes die werkt echt heel goed. Moet je 5 dagen tweemaal daags opsmeren en dan 5 dagen rust nemen en hij werkt echt goed. Je zal niet meteen resultaat zien maar wel snel. Ik wil wel even kijken hoe ie heet? Want bij mij werkt ook bijna niets en dat wel.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 15:19 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    Maar als je je goede kante(qua uiterlijk) niet kent en steets op je slechte kante word gewezen dan heb je echt een rot gevoel over jezelf.

    die moet je leren kennen!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 15:20 ]

    OuttamyHead schreef:
    Mijn zelfbeeld is ietsjes te hoog! Maar ik ben perfect content met mijn eigen. ;D oke ik ben niet perfect, so what! ;D

    All hail natural ego's!


    You move me ......... Kurt

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ik heb een goede zalf tegen puistjes die werkt echt heel goed. Moet je 5 dagen tweemaal daags opsmeren en dan 5 dagen rust nemen en hij werkt echt goed. Je zal niet meteen resultaat zien maar wel snel. Ik wil wel even kijken hoe ie heet?

    ik ga meteen mee lezen want die van nivea young werkt ook niet!

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ik ga meteen mee lezen want die van nivea young werkt ook niet!

    Haha oké. Je moet heb wel aanvragen bij de dokter maar hij werkt dus wel goed! Dus even kijken hoe ie heet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    die moet je leren kennen!

    Hoe kan ik hem leren kennen als niemand hem schijnt te kennen?
    @ Springbreak
    Graag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha oké. Je moet heb wel aanvragen bij de dokter maar hij werkt dus wel goed! Dus even kijken hoe ie heet!

    aanvragen bij de dokter? hoezo dat? *nieuwschierigheid*

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    aanvragen bij de dokter? hoezo dat? *nieuwschierigheid*

    Het is een sterke zalf die je op recept moet krijgen maar die werken wel het beste. Ow en je huid goed reinigen helpt ook. Ik haal elke avond mijn make-up eraf met make-up verwijder doekjes en ik reinig mijn gezicht dan nog met een tonic.
    Oké de naam staat er volgens mij niet op maar wat er wel opstaat: 30 G CREMORHYDROCORTISONACETAAT 0.5% en er zit sorbinezuur in. En het artikel nummer is 5282. Maar als je dat verteld over dat 7 dagen 2 aal per dagn dun aanbrengen en dan 5 dagen stoppen. Dan zal ie het vast wel weten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.