• Ik zag net dat topic over een verkeert zelfbeeld omdat modellen e.d. zo dun zijn. Wat mij toen opviel(en wat me vaker is opgevallen) dat,als mensen het over een laag/verkeert zelfbeeld, ze alleen maar praten over dik en dun.
    Je hoort nooit iets over het uiterlijk,mooie gezichten en gave huid,hoewel dat ook niet goed is voor je zelfbeeld.
    Ik heb daar namelijk zelf las van,ik ben veel las van puisjes en littekens en als je dan al die mensen ziet die zo gave huid hebben,dan voel je je echt niet lekker met je zelf hoor. Mischien stel ik me aan,maar ik voel me er echt niet lekker onder. En vooral wil ik dat er eens aandag aan besteet wordt. Men praat alleen over dik en dun,maar verder komt het niet.Ik weet het,dat dik en dun is ook niet leuk,maar alleen daar word aandag aan besteet. En geloof me,je krijgt echt een slecht zelfbeeld als je last heb van puistjes en littekens en dan zie je al die mooie mensen, en zeker als je er ook nog mee gepest word. Sorry maar ik word er gewoon gek van dat er nooit eens aandag aan dat soort dingen word besteet,die mensen stellen zich kennelijk gewoon aan.

    Sorry maar dit moest ik echt even kwijt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het beide, inderdaad echt klote. --' Niet dat ik echt te dik ben ofzo maar ik zou graag wat minder wegen. En mijn puistjes zijn ook niet erg maar het is niet fijn.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 20:24 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn zelfbeeld is ietsjes te hoog! Maar ik ben perfect content met mijn eigen. ;D oke ik ben niet perfect, so what! ;D


    Get outta my head!

    Dat is wel waar. Maar dat komt omdat dat het meeste voorkomt denk ik. En zelf heb ik daar niet zoveel last van. Maar als je gepest wordt,snap ik je ergens wel.

    Ik heb ook last van puistjes en mee-eters en ik kan er echt helemaal door flippen.


    Get back motherfuckerz'

    Heb ik ook last van, maar ik hou er niet zo van om daar aandacht op te vestigen ofzo.


    Alis volat propriis

    OuttamyHead schreef:
    Mijn zelfbeeld is ietsjes te hoog! Maar ik ben perfect content met mijn eigen. ;D oke ik ben niet perfect, so what! ;D

    Ja inderdaad, da's ietjes te hoog :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Flawless schreef:
    Dat is wel waar. Maar dat komt omdat dat het meeste voorkomt denk ik. En zelf heb ik daar niet zoveel last van. Maar als je gepest wordt,snap ik je ergens wel.
    Om eerlijk te zijn denk ik dat het even vaak voorkomt,op onze leeftijd dan, maar dat mensen er moeilijker vooruitkomen(ok dat klinkt ernstig) dan met dik zijn omdat dat nu zo speelt met die modellen enzo.
    Ach ja gelukkig is die jongen nu weg dus valt het wel mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook overal littekens maar mij boeit het niet. Ik heb een beetje een grote neus en dat vind ik niet mooi.


    Queen of Hell is my name

    Ik heb sowieso niets met het schoonheidsideaal, en zeker niet die met 'dik of dun' te maken heeft.


    Life is hard and then we die

    Ben tevreden over mijn huid.


    No growth of the heart is ever a waste

    OuttamyHead schreef:
    Mijn zelfbeeld is ietsjes te hoog! Maar ik ben perfect content met mijn eigen. ;D oke ik ben niet perfect, so what! ;D


    ruilen voor 1 dag?kunnen ze niet meer zeuren dat k niet zo'n laag zelfbeeld moet hebben of iets meer eigenwaarde nodig ben


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik heb meer moeite om iets positiefs over mezelf te zeggen dan 10000 negatieve dingen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Over het algemeen ben ik tevreden over mezelf. Alleen me oren staan wat naar buiten. Mij was het zelf allang opgevallen, maar me vriend was de eerste die er wat van zei. Daardoor begonnen me ouders & broertje er ook grapjes over te maken. Daardoor vind ik het een stuk vervelender om een staart in te doen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je hebt gelijk. Dat kan ook heel erg rot zijn voor je zelfbeeld!

    Mijn vriendje heeft bijvoorbeeld een slechte huid in zijn gezicht, vanaf zijn geboorte al. En één wang zit helemaal vol met 'putjes'. Hij is er ook een tijd heel onzeker door geweest, maar ik heb hem er nooit minder lief, leuk en sexy om gevonden. (:

    Heb je ook wel eens dat litteken zalfje van ... ik dacht Biodermal dat het was voor littekens? Dat schijnt behoorlijk goed te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 0:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    Je hebt gelijk. Dat kan ook heel erg rot zijn voor je zelfbeeld!

    Mijn vriendje heeft bijvoorbeeld een slechte huid in zijn gezicht, vanaf zijn geboorte al. En één wang zit helemaal vol met 'putjes'. Hij is er ook een tijd heel onzeker door geweest, maar ik heb hem er nooit minder lief, leuk en sexy om gevonden. (:

    Heb je ook wel eens dat litteken zalfje van ... ik dacht Biodermal dat het was voor littekens? Dat schijnt behoorlijk goed te helpen.

    Het zijn niet zozeer littekens,maar zoals je vriendje meer putjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall