• Heyhoi! Vandaag keken we tijdens school (chill ;3) het WK nederland - Denemarken (2-0 voor nederland trouwens xD) en telkens tijdens een doelpunt begonnen alle 75 kinderen (ja met zoveel zaten we in 1 lokaal!!!) te schreeuween en doen, ehm oke een paar riepen "boeeeeee, denemarken denemarken!" zo begon ook n ruzie "Flikker nou op me je klote denemarken!" "Flikker zelf op met je nederland!" "Verhuis dan lekker als je het hier niet leuk vind, ga dan naar je eigen kutland" < die opmerking was wel van mij, maar de 1e en de 2e niet ;b (ja is tog zo) maarja iedereen de hele tijd schreeuwen en doen (ik ook hahahaha) en nu is me stem weg én in ben half doof!
    hoe overleven jullie het WK?
    Hoe zouden jullie reageren na dit: "Flikker nou op me je klote denemarken!" "Flikker zelf op met je nederland!"
    Hebben jullie nog tips om me stem terug te krijgen? (me keel doet zo zeer xD)
    xx

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:42 ]

    gelukkig hebben ze gewonnen, ik was vanmorgen te laat, maar als NL zou winnen hoefde ik niet voor te komen :)
    ik heb thuis gekeken

    Nederland viel me eerst tege, maar op het einde waren ze wel goed bezig.. dus zaterdag moeten ze direct zo beginnen!

    und i kwas ook vrij, maar dat komt omdat ik toetsweek heb, en ik was om 12uur klaar met m'n laatste toets voor vandaag


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Heb bij een vriendin gekeken. Maar jou opmerking vond ik wel gemeen, als je voor Denemarken bent moet je dat gewoon kunnen uiten want er was wel een sexy speler.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het vooral laag van dat klote Denemarken en Nederland en kut land enzo. Laat mensen zijn voor wie ze willen.
    Al die reactie's van iedereen daar, ja ook de jouwe, vind ik maar laag bij de grond. Hebben jullie niks beters te doen dan te doen alsof je eigen land het geweldigste is?
    Sorry als iemand zich beledigd voelt, maar hou gewoon je kop over ieder land! Geen een land is kut ofzo.

    En neen, ik hoef hier geen commentaar op. Want ik verander toch niet van gedachte.


    You’re falling into history.

    Ik heb thuis gekeken. Aan de ene kant vond ik het balen dat Denemarken niet gewonnen heeft. Maar aan de andere kant was ik weer blij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke ergens is dat wel waar, maar als je zelf Nederland begint uit te schelden, dan mag je wat mij betreft wel vertrekken! (Ze zei ook nog andere dingen over Nederland dan alleeen "Flikker zelf op met je Nederland." maar die zijn 10x groffer!!!)

    Beelzebub schreef:
    2-0.

    Ik heb ook op school gekeken.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb niet gekeken want ik moest leren. Maar leuk dat Nederland gewonnen heeft! (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik denk dat je thee moet drinken (met kilooo's honing) (ja ik ben ook stem half kwijt) en dan moet je weer lkkr voor Ned zijn!!!


    When words fail music speaks

    bij ons moesten alleen de eerste en tweede klassers kijken, maar ik vind wel dat je voor denenmarken mag zijn als je dat wil, wel beetje raar maar goed als nederland af is ben ik altijd voor spanje

    HateOrLoveMe schreef:
    Oke ergens is dat wel waar, maar als je zelf Nederland begint uit te schelden, dan mag je wat mij betreft wel vertrekken! (Ze zei ook nog andere dingen over Nederland dan alleeen "Flikker zelf op met je Nederland." maar die zijn 10x groffer!!!)


    Goed, wat ze dan nog zeiden. Wat maakt het uit? Iedereen heeft z'n mening. Maar soms hou je die beter voor je. Trouwens, klinkt leuk hoor als iemand zegt dat je maar naar je eigen 'kut land' terug moet...
    Ik denk niet dat jij dat graag over Nederland zou horen. En neen, ik heb totaal niks tegen Nederland. Ik ben er best wel graag, maar van die wedstrijden zorgen nu eenmaal voor van die reactie's. Het blijft echt vreselijk laag. Van iedereen, maakt niet uit wat ze zeiden.
    Mensen moeten eens verdraagzaam worden (:

    En neen, dit is dus echt geen kritiek om iemand neer te halen O.o


    You’re falling into history.

    Heb met wat vrienden bij m'n oma (die is ook voetbalgek en weet er écht veel van xD) gekeken. Was leuk. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik had gekeken met school maar ik HAAAAT voetbal dus ik heb er niet veel van mee gekregen, was alleen maar aan het praten met meisjes en gillen toen Affelay kwam ahahahaha . :9~

    Ik heb ook op school gekeken, maar bij ons keek echt de hele school - Tv's op mobiel, draagbare Tv's en radio's - en elke keer als Nederland scorde hoorde je uit alle lokalen keihard geschreeuwd x'D


    Get back motherfuckerz'

    Wij gingen dat met de hele school in de aula kijken. Jullie hadden er dan 75, wij hadden er een paar honderd met allemaal toeters:Y)
    Wat ben ik blij dat wij eerder de klas uit mochten (want we gingen om 1 uur is een documentaire kijken en dat is halverwege de les) en dat ik nog net de school uit kon voordat de docenten me konden tegenhouden:Y)


    To live would be an awfully big adventure