• Misschien volgend jaar al.
    M'n moeder wilt het heel graag, ik ook wel, maar ik wil m'n beste vrienden niet achterlaten. =|
    I don't wanna do that..(huil)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 20:27 ]


    I've got your back like a bra strap.

    Naar Canada verhuizen lijkt mij supervet Ö

    Ik snap dat je ze gaat missen, maar je hebt altijd nog msn/email/post/skype enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Naar Canada verhuizen lijkt mij supervet Ö

    Ik snap dat je ze gaat missen, maar je hebt altijd nog msn/email/post/skype enzo.


    Ja, maar het is gewoon anders.
    Je kan niet zomaar even langs je vriendinnen, tenzij je urenlang in een vliegtuig wilt zitten. x'D


    I've got your back like a bra strap.

    Brazil schreef:
    (...)

    Ja, maar het is gewoon anders.
    Je kan niet zomaar even langs je vriendinnen, tenzij je urenlang in een vliegtuig wilt zitten. x'D

    Ik denk dat jullie nog wel een keer teruggaan naar waar je woont, je hebt hier toch ook familie wonen?
    En je zult daar ook wel nieuwe vrienden maken denk ik!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben een soort van achtergelaten vriendin. Mijn vriendin is naar Amerika verhuisd, en in het begin schreven we brieven. Dat werd te langzaam, en dus begonnen we meer op msn te praten, voorzover dat mogelijk was met tijdsverschil. Toen zwakte het af voor een jaartje, en nu sinds een tijdje, heb ik weer super veel contact met 'r! En dat na drie jaar. Ze is al eens hier gekomen, en dat gaat nog vaker gebeuren.
    Ik wens je wel heel veel plezier in Canada, want het is daar echt prachtig en onwijs leuk! - denk ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Highway schreef:
    (...)
    Ik denk dat jullie nog wel een keer teruggaan naar waar je woont, je hebt hier toch ook familie wonen?
    En je zult daar ook wel nieuwe vrienden maken denk ik!


    Ik heb hier niet zoveel familie, de meeste zitten allemaal in Noord-Amerika enzo.
    & Yeah, you're right.
    Het komt wel goed, i guess.
    Maar ik kom dan zoiezo wel langs hoor. ;p


    I've got your back like a bra strap.

    Paraguay schreef:
    Ik ben een soort van achtergelaten vriendin. Mijn vriendin is naar Amerika verhuisd, en in het begin schreven we brieven. Dat werd te langzaam, en dus begonnen we meer op msn te praten, voorzover dat mogelijk was met tijdsverschil. Toen zwakte het af voor een jaartje, en nu sinds een tijdje, heb ik weer super veel contact met 'r! En dat na drie jaar. Ze is al eens hier gekomen, en dat gaat nog vaker gebeuren.
    Ik wens je wel heel veel plezier in Canada, want het is daar echt prachtig en onwijs leuk! - denk ik.


    Aw, thanks. =D
    Ik ga dan trouwens naar Montreál.
    Daar komt Celine Dion vandaan, lmfao.


    I've got your back like a bra strap.

    Zoals ze zeggen. Het komt wel goed. Je kunt altijd contact houden op een of andere manier. En er zal altijd wel één of andere vakantie zijn die tergelijktijd valt met de vakantie van je vrienden. Veel plezier in Canada alvast!

    Dat is toch hardstikke cool :D En je maakt heus wel nieuwe vrienden. En met je oude vrienden kun je dat contact blijven houden met msn :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Flawless schreef:
    Zoals ze zeggen. Het komt wel goed. Je kunt altijd contact houden op een of andere manier. En er zal altijd wel één of andere vakantie zijn die tergelijktijd valt met de vakantie van je vrienden. Veel plezier in Canada alvast!


    Reuze bedankt. (:


    I've got your back like a bra strap.

    Als ik zou moeten verhuizen, zou ik naar New York willen gaan. City that never sleeps!


    All was well.

    nerveus schreef:
    Dat is toch hardstikke cool :D En je maakt heus wel nieuwe vrienden. En met je oude vrienden kun je dat contact blijven houden met msn :P


    Thanks.(:


    I've got your back like a bra strap.

    Architect schreef:
    Als ik zou moeten verhuizen, zou ik naar New York willen gaan. City that never sleeps!


    New York is écht vet.
    Los Angeles ook vind ik.;p


    I've got your back like a bra strap.

    Highway schreef:
    Naar Canada verhuizen lijkt mij supervet Ö

    Ik snap dat je ze gaat missen, maar je hebt altijd nog msn/email/post/skype enzo.


    Ik ben zo jaloers op jou! (Canada is like mijn favoriete land). maar ik snap dat het echt niet leuk is om je vrienden achter te laten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Flawless schreef:
    Zoals ze zeggen. Het komt wel goed. Je kunt altijd contact houden op een of andere manier. En er zal altijd wel één of andere vakantie zijn die tergelijktijd valt met de vakantie van je vrienden. Veel plezier in Canada alvast!


    live the life you love

    Blessed schreef:
    (...)

    Ik ben zo jaloers op jou! (Canada is like mijn favoriete land). maar ik snap dat het echt niet leuk is om je vrienden achter te laten.



    Ik kan altijd terug naar Nederland als ik het niks aan vind. x']


    I've got your back like a bra strap.