• hij lijkt mij zelf nogal on-origineel.

    Loraine Haylings is een meisje van net 16 jaar. Ze heeft een leuk leven, veel vrienden en het gaat lekker op school. Maar ergens is ze toch best onzeker over haar zelf en haar uiterlijk, op school word ze toch ook weer niet echt geaccepteerd vanwege haar uiterlijk. Ook heeft ze nog nooit een vriendje gehad wat haar nog onzekerder over haar zelf maakt, aangezien iedereen in haar omgeving dat wel heeft.

    Op school heeft ze net te horen gekregen dat ze aan het einde van 3Havo met school naar een zelf gekozen stad in Europa mogen. Ze krijgt een lijstje met steden en haar geluk kan niet meer op, als ze ziet dat Berlijn ook gekozen mag worden! Samen met een vriendin kiest ze voor Berlijn, aangezien ze een enorme Tokio Hotel fan is! Ze gaat er natuurlijk stiekem een beetje met de hoop heen dat ze de jongens ontmoet. Maar wat als er veel meer gebeurd dan alleen ontmoeten? En ze absoluut niet meer terug wil naar Nederland?


    En... Wat denken jullie? Moet ik hem toch doen of niet?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 9:33 ]

    Doen ;D,

    Het is niet on-origineel als je gewoon zelf kiest hoe het verhaal gaat (:
    Het idee kan misschien vaker voorkomen maar daarom is het verhaal nog niet on-origineel =D


    You’re falling into history.

    on-origineel?! Helemaal niet. Hij is hartstikke origineel. Omg, dat lijkt mij écht een leuk verhaal om te volgen -en ik volg niet snel een TH story-. Ja, dat verhaal moet je absoluut doen! Geweldig idee!


    Vainglorious

    Okée.. Zulke reacties had ik dus niet verwacht ><'. Bedankt!

    Weet er iemand dan misschien een leuke, pakkende titel?

    Doen en dan ga ik hem zeker lezen! D:

    Finished schreef:
    Doen en dan ga ik hem zeker lezen! D:


    Oeh, m'n eerste lezer x).

    -Gaat huilen- Ik krijg net weer een ander idee voor een story en nou weet ik niet welke ik moet doen.

    Je moet deze doen! Ik wil hem gaan lezen! :9~


    -

    Finished schreef:
    Doen en dan ga ik hem zeker lezen! D:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Eigenlijk vind ik hem nog best origineel, want er zijn veel stories waar ze elkaar tegenkomen, ze zeggen de school af en trekken mee op wereldtournee alsof dat dat allemaal maar zomaar kan. :'D

    Ik ga 'm volgen, dus wil je het melden als hij er is? :Y)

    (verplaast naar story problemen)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 11:13 ]


    Let the Night embrace you

    Zouden jullie even bij een ander topic willen kijken want nadat ik deze geplaatst had ik kreeg ik een nog een briljant idee, maar nu kan ik dus niet kiezen x)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=64651

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 11:20 ]