• Hi,

    Goh er is iets verschrikkelijks gebeurt! x'C
    Vandaag ging ik zo weglopen van andere mensen, en mijn gsm vloog uit mijn zak, mijn gsm viel op de grond uiteen. Batterij eruit, en dekseltje eraf. Achteraf was alles nog ok.
    Nu wou ik net mijn achtergrond veranderen van mijn gsm, ik wou ons Musti als achtergrond zetten, een foto die ik zelf trok, hele mooie trouwens!
    Nu blijkt, dat AL mijn foto's weg zijn, AL MIJN FOTO's, meer dan fucking 600(!!) 47 video's(!!) Al mijn liedjes(!!)
    FUCK DA!!
    Herinneringen die alleen nog daarop te vinden waren, FOETSIE, WEG!! Zelfs foto's en filmpjes van TH (Werchter Boutique 2008 & 25 februari 2010) zijn dus ook GONE!!
    En mijn garantie van 2 jaar zit er net een paar weken geleden op! :/
    Nog nooit voelde ik me zo kut! (wat bestanden betreft dan, natuurlijk)
    Echt dikke fuck!

    Tja, kan ik me maar beter meteen een nieuwe gsm aanschaffen zeker. Aan deze kappote gekraste brol heb ik toch niets meer! ><

    Sorry voor het gevloek, het móest er gewoon uit! (huil)



    EDIT:

    Mijn geheugenkaart was door de schok waarschijnlijk gereset ofzo... En alles op pc zetten doe ik niet dat wordt dan too much en niet alles is zo 'wauw' om het op de laptop te zetten en verwijderen kan ik niet!

    Maar ik ben vandaag naar de gsm winkel gegaan en dat meneertje hield mijn memory stick eruit, blies in mijn gsm, stak het er terug in en alles stond er weer alsof er niets was gebeurt! o.o

    Gohja, mijn gsm heeft echt al àlles meegemaakt! ><

    Beste is dat alles weer OK is! ^^

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 22:11 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is vervelend. Had je dan helemaal niets op je computer staan?

    Darom zet ik het dus ook altijd meteen op de pc, aangien ik weet hoe ik met mijn moviel omga., ;x
    klink mishcien hard maar, je kan er nu niks maar aan doen, behafe je er bij neerlege.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou ook echt doodgaan als al mijn smsjes gewist werden.. ik heb er nu 2500 in mijn inbox, van een half jaar en ook die van Anne, die net overleden is. Maar veel stertke meisje, you will survive!


    It's time to be happy again.

    Mehh, dan voel je je zo leeg eh. Dat is echt shit.


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    Oh men, dat lijkt me echt vreselijk!

    Soms knijpen ze nog weleens een oogje dicht voor een paar weken. Je kan terug gaan naar de winkel om te kijken of ze dat voor jou ook doen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is echt zo kut


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Daarom zet ik alles op me computer.
    Maar ik zou het echt vreselijk vinden.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Beelzebub schreef:
    Ik moet er niet eens aan denken.


    I need you like a heart needs a beat