• Misschien vinden jullie het helemaal niks, maar ik stel het toch voor.
    Is het niet leuk om van Quizlet een twitter account aan te maken? En daar dan updates van de site, stories, polls etc op te zetten?

    Even voor de duidelijkheid:
    Ik zat eraan te denken om een aantal mods + mezelf daarop te laten (maar dat moet in overleg dan).
    Er komen dus updates van Quizlet op, zoals nieuwe dingen (kudos', statistieken enz.) en per dag 1 storie of quizlet of foto etc erop te zetten. Ook een link naar de nieuwsbrief erop. Zoiets ^_^

    Edit 2:
    Misschien ook wel een leuke: winnaars van wedstrijden krijgen een link op de twitter.

    Edit 3:
    Het Quizlet account is inmiddels aangemaakt, dus allemaal followen!
    http://twitter.com/quizlet_nl

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 9:31 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is eigenlijk wel tof ;D
    Go for it, Rutger!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ^ Voor mij hoeft zo'n ding dat automatisch mijn quizzen op Twitter zet niet, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het wel heel leuk zullen vinden! :'D

    Rutger schreef:
    Prima idee (Y)

    Ik dacht dat Twitter voor ouwe lullen was :P Maar als Q-leden het ook gebruiken kan ik wel wat in elkaar knutselen waardoor een hoop dingen zoals updates enzo automatisch op een twitter account gezet kan worden.

    Ik zou ook kunnen kijken of het mogelijk is dat wanneer je een quiz maakt of story leest dit op je persoonlijke twitter account komt te staan. Is daar behoefte aan?

    Dat laatste heb ik zelf geen behoefte aan, maar zou voor andere users misschien wel een goed idee zijn (:

    Heel veel Q users gebruiken twitter hoor, ik wel in ieder geval! =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het Quizlet Twitter account is inmiddels aangemaakt :)

    http://twitter.com/quizlet_nl

    Nu ga ik me eens verdiepen in alle API's om het een en ander automatisch te laten verlopen.


    Dit is mijn signature...

    Ooh, leuk! :'D

    En wie gaat er nou allemaal op het account? ^^

    Ik ga wat dingen programmeren die automatisch op het account komen.

    - Uitslag van de nieuwsbrief

    - Nieuws over de site

    - Items in the spotlight

    En wat we nog meer voor leuke dingen weten te bedenken (Y)


    Dit is mijn signature...

    SouthKorea schreef:
    Weet je dat ik zo'n idee ook al heel lang in mijn hoofd had? Alleen ik had geen idee hoe je zoiets dan aan zou moeten pakken.
    Ik ben voor :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heeee waarom zie ik nu pas dat er een Quizlet account is aangemaakt =D Super tof Rutger!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik volg :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H