• hier weer een paar vragen kies:
    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..

    Oké kies maar :P

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:32 ]

    Fictional schreef:
    (...)Ga je nou maar lekker met je best friend Feiko 10 jaar naar Groenland.

    Dat betekend alleen maar dat we samen alles doen. dat heet liefde :3


    Leuk! En jij gaat met Sven, neem ik aan?
    En fijn, laten we dat eens doen als we ons vervelen. Lekker onze armen afhakken. :9~

    heb ik het nou of voel ik me een dierbeul? iedereen doet netjes die melk, en mevrouw moet natuurlijk weer de eekhoorn :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken
    2.) in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen
    4.) 2,10 zijn als meisje ^^
    5.) Samen uit, samen thuis ;d


    ars moriendi

    hier weer een paar vragen kies:
    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    De eekhoorn wegspoelen met de melk
    Neehoor, ik zou voor de melk gaan

    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar, met niemand anders dan je vijand.
    De iglo op Groenland met m'n ergste vijand. Want Groenland is cuwl, en iglo's ook, en m'n ergste vijand, is de ergste nog niet :P
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Defenetely dat ik die vijf mensen vermoord(heb zelfs een keer gefantaseerd hoe ik m'n GS leraar door z'n kop schoot om te bewijzen dat ik niet trutterig was o.o*Haat mij niet aub!*)
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    Wat is er erg aan 2.10 zijn? Haha, okee, veel. Maar kaal zijn is duizend maal erger!
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..
    Euhm... Beide niet. Ik bedoel, helluw, wat moet ik nou met één arm? Wat moet mijn vriendin nou met één arm?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    De eekhoorn
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    Groenland
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Uhm.. hangt van mijn leeftijd af :'D
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    2,10 als meisje :'D
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..
    Mijn eigen, en omdat het mijn beste vriendin is doet zij het ook (a)


    -

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    Die eekhoorn, als ie onthaart is en alles en je het mij niet vertelt, want van die melk ga k dood denk k xD

    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    10 jaar Iglo met vijand, is net iets gezelliger(A)

    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Kom je wel op mn begrafenis? :'(

    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    Liever 2.10 als meisje (A) Daar valt mee te leven(A)

    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..

    Kom je ook naar de begrafenis van mijn arm?(huil)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    1.) Melk die 5 jaar over de datum is drinken.
    2.) In groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    3.) Liever 5 moorden plegen
    4.) 2,10 zijn als meisje.
    5.) Eigen arm er langzaam afhakken.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    1.) Doe mij dan die melk maar, want de kans is groot dat die toch al compleet is verteerd door de schimmels.
    2.) Ergste vijand in een iglo op groenland. Want zelfs je vijand kan een vriend worden.
    3.) Dat weet ik totaal niet ><
    4.) 2,10. Mijn haar is mijn leven. Klinkt sick, maar ik ga 'm echt totaal freaken als ik m'n haar kwijt ben.
    5.) Die van m'n vriendin haha, omdat ik geen beste vriendin héb _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    hier weer een paar vragen kies:

    1.)eekhoorn op een broodje. Ik krijg kostneigingen om maar te denken aan melk die over tijd is , geef mij maar de eekhoorn dankje

    2.) In groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar. Ik ben een heel sociaal persoon en zou het niet overleven 5 jaar alleen te zijn

    3.) Zelf dood gaan. Ik heb mezelf al voorgenomen dat mijn tijd hier op aarde geen lang leven beschoren is

    4.) 2,10 zijn als meisje ^^ Eens lang zijn zou leuk zijn hha

    5.) beste vriendin.. Sorry , maar ik hou van mijn ledematen (:

    ik hou van deze soort quizen :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    Doe mij die eekhoorn maar.
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    5 Jaar lang in een isolatiecel
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Moeilijk, ik wil beide wel.
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    2,10 zijn, een Bill kapsel nemen en de hoogste plateaus ever dragen.
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..
    Van mijn beste vriendin.


    Scream for mercy!

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..


    "Don't look back, you're not going that way."

    hier weer een paar vragen kies:
    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood) De Eekhoorn
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.Met mijn ergste vijand dan maar.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open) Zelf dood
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^2.10 als meisje
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin.. Mijn eige arm


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    1. Eekhoorn
    2. Vijand
    3. Ik kan geen mensen vermoorden en mezelf durf ik al helemaal niet te vermoorden. Maar als ik het zou durven zou ik zelfmoord plegen.
    4. Kaal
    5. Die van mijn vriendin, haha. Ik kan mezelf gewoon geen pijn doen. - egoistisch maar waar -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.