• hier weer een paar vragen kies:
    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..

    Oké kies maar :P

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:32 ]

    Cherryz schreef:
    hier weer een paar vragen kies:
    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar, met niemand anders dan je vijand.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..

    Oké kies maar :P

    ik bedorven melk, 10 jaar ergste vijand, te moeilijk..., eeuwig kaal denk ik, mijn eigen arm

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    Die melk, dat andere vind ik zielig
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    10 jaar op groenland, ik kan niet alleen zijn
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Oeh, deze is lastig. Ik ga dan liever zelf dood, want dat ga ik op een gegeven moment toch wel.
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    Kaal.
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..
    Mijn eigen...

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:34 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    1- Melk over de datum
    2- Iglo met mn ergste vijand
    3- 5 Moorden :]
    4- 2,10 :]
    5- Mn eigen. :]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:35 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    1) Melk van 5 jaar over datum.
    2) 10 jaar met mijn vijand in een iglo op Groenland.
    3) Ik denk zelf dood gaan, ik zou echt geen mensen kunnen vermoorden.
    4) 2,10 zijn.
    5) Mijn eigen arm er langzaam afhakken.

    Haha, wat een moeilijke vragen dit. (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 21:37 ]

    kan dat niet in de zelfde topic?

    Uhm nee geen van alle XD


    Some angels have no wings.

    1. Melk
    2. 10 jaar met vijand
    3. Zelf dood ik zou anders constantst nachtmerries krijgen
    4.2.10 zijn (I (H) my hair)
    5. Die van mijn beste vriendin eraf hakken en dan verhuizen naar Engeland xD (Sorry Anna of Lia, hangt er van af wie ik kies)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Predictable schreef:
    1) Melk van 5 jaar over datum.
    2) 10 jaar met mijn vijand in een iglo op Groenland.
    3) Ik denk zelf dood gaan, ik zou echt geen mensen kunnen vermoorden.
    4) 2,10 zijn.
    5) Mijn eigen arm er langzaam afhakken.

    Haha, wat een moeilijke vragen dit. (:


    The way we live, is the way we die

    Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    Doe dan maar de melk. Dat eekhoorntje is inderdaad zielig!
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    Die laatste, sowieso. Als je 5 jaar lang in je uppie zit wordt je stapelgek. En die vijand wordt na een tijdje wel weer aardig.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Die is makkelijk. Zelf dood natuurlijk. Wie laat er nou weer 5 mensen sterven zodat jij kan blijven leven?
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    Dan toch 2.10, als je als meisje kaal bent wordt je echt zo nagestaard.
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..
    Van mezelf natuurlijk!


    It's time to be happy again.

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje
    eekhoorn, weetje hoe ranzig die melk dan is?
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    met mijn ergste vijand natuurlijk...
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan
    ik zou zelf sterven
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    2.10 zijn, dat is niet mooi maar ja als je model zou willen worden?
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin..
    mijn eigenste


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hier weer een paar vragen kies:
    1.) eekhoorn op een broodje (zijn er genoeg xD)
    2.) in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    3.) 5 moorden plegen
    4.) 2,10 zijn als meisje ^^ (ben nu toch al 1.80 xD)
    5.) beste vriendin.. (sorry bebes!)

    1. Melk die van dagen overdatum is :9~
    2. Met mijn ergste vijand 10 jaar worden
    3. Zelfmoord, ik zou het mezelf nooit vergeven
    4. Dan maar 2.10 als meisje
    5. Beiden de helft, mag dat ook? :3 (SORRYSUUS)
    Anders maar mijn eigen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    1. Melk die van dagen overdatum is :9~
    2. Met mijn ergste vijand 10 jaar worden
    3. Zelfmoord, ik zou het mezelf nooit vergeven
    4. Dan maar 2.10 als meisje
    5. Beiden de helft, mag dat ook? :3 (SORRYSUUS)
    Anders maar mijn eigen.


    Pfuh, lekkere vriendin ben jij zeg. Niet eens je eigen arm overhebben voor me, hahaha.

    1.) Wil je liever melk die 5 jaar over de datum is drinken of eekhoorn op een broodje (de eekhoorn is vers BTW en dood)
    De eekhoorn.
    2.) wil je liever 5 jaar lang in een isolatiecel zonder iemand te zien leven, of in groenland met je ergste vijand in een iglo wonen voor 10 jaar.
    Ergste vijand.
    3.) Wil je liever 5 moorden plegen of zelf dood gaan (je mag zelf kiezen wie je vermoord maar je moet het langzaam doen met je ogen open)
    Zelf dood gaan.
    4.) Wil je liever eeuwig kaal zijn en je mag geen pruik op, of 2,10 zijn als meisje ^^
    2.10 Als meisje.
    5.) Wil je liever je eigen arm er langzaam afhakken of die van je beste vriendin.
    De mijne natuurlijk.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Predictable schreef:
    (...)

    Pfuh, lekkere vriendin ben jij zeg. Niet eens je eigen arm overhebben voor me, hahaha.
    Ga je nou maar lekker met je best friend Feiko 10 jaar naar Groenland.

    Dat betekend alleen maar dat we samen alles doen. dat heet liefde :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells