• En dan bedoel ik niet dat ik de oude TH mis, maar ik mis TH. Ik ben geen fan meer van ze, maar ik luister steeds vaker weer naar de liedjes en wil nu zelfs de nieuwste cd van ze gaan kopen/downloaden (die heb ik nooit willen kopen, omdat ik vond/vind dat ze te veel veranderd waren/zijn). Ik geloof dat ik langzaam weer fan word van TH (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat ken ik, maar dat kunnen vlagen zijn. Heb ik ook om de zo veel maanden, moet ik gewoon weer even th luisteren. Het enige wat ik mis zij een oude Bill en een oude Tom van Schrei wel de eerste versie he niet die oranje die is niet leuk xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Leuk : Blijkbaar kom je er toch weer op terug hoe leuk je ze eigenlijk vind ^^
    En gaat het dan om de jongens of echt om de muziek? :D


    ars moriendi

    Yeuy, terug een fan bij ipv eraf. Ghéhe. Ik vind hun muziek van de nieuwe CD denk ik zelfs beter. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Mercury schreef:
    Leuk : Blijkbaar kom je er toch weer op terug hoe leuk je ze eigenlijk vind ^^
    En gaat het dan om de jongens of echt om de muziek? :D

    De muziek natuurlijk! De muziek betekent zoveel voor me, nog steeds.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Join the club!!!


    -oké, dat was overdreven-

    maar euhm, welcome back!

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Poseidon schreef:
    Dat heb ik dus ook. Ik denk ook steeds vaker weer aan ze ;x


    Inderdaad, ik ook! Ik ben zelfs weer aan een fanfic begonnen! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    jeeej (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Welkom terug. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ahaha, ik zie jullie echt allemaal al voor me, zo op zijn strijdveld als in Narnia. En dan de TH-fans tegen de niet TH-fans. Haha. -fantasie- (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Weer iemand erbij, welcome back! ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Casanova schreef:
    Ahaha, ik zie jullie echt allemaal al voor me, zo op zijn strijdveld als in Narnia. En dan de TH-fans tegen de niet TH-fans. Haha. -fantasie- (krul)


    Hahaha, blijkbaar heb ik ook teveel fantasie want ik plaste bijna in m'n broek toen ik me dat voorstelde. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Cadillac schreef:
    Het blijven dezelfde jongens. Dat blijven ze altijd.


    Dat betwijfel ik:S Als je ziet hoe sterk ze veranderd zijn en hoe Bill steeds verder aftakelt...:(

    Ik in tegen stelling tot Miauw heb de angst dat ik steeds MINDER fan begin te worden:( (huil)
    Ik hoop dat het niet zo is,omdat ik mezelf beloofde voor altijd fan te zijn(hoera)xD

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 22:29 ]


    Time changes, best friends can become strangers...

    Ik mis wel de oude Tokio hotel ;x

    Yay, enjoy the club! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tsja, tijd voor een meet & greetje? :]


    No growth of the heart is ever a waste