• Misschien een domme vraag maar,
    vroeger speelde ik altijd zo'n spel, maar ik ben de site helemaal kwijt en ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nog bestaat en of het is veranderd.

    uitleg:
    Je had dan een eigen poppetje die je kon omkleden. Dan stond je met z'n alle op een soort plein, maar je kon ook naar andere pleinen. Je had dan verschillende 'kamers' waar je in kon en dan was je daar met z'n 6en. Dan moest je een soort strijd met elkaar voeren om de meeste punten. Je kon met z'n tweeen samen spelen & elkaar bijvoorbeeld complimenteren zodat je allebei meer punten kreeg, of met z'n tweeen iemand bitchen, drankje morsen, afleiden etc. Met 'mobieltjes' kon je contact met die gene waarmee je samenwerkt houden.
    Het paar dat samen over bleef had gewonnen en kreeg punten ofzo..

    Vroeger heette dit spel volgens mij iets van Sugababes, maar dat weet ik niet zeker.

    Komt het iemand bekend voor?

    Als ik het me goed herinner lijkt dat op iets wat mijn oppaskindje laatst op gosupermodel.nl speelde.

    Nee :P, daar kwam ik ook steeds op uit.. maar dat is het zeker niet!

    Ik ken het niet, maar het lijkt me wel heel gaaf.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ken het niet, maar het lijkt me wel grappig :3


    your eyes are like stars in the night.

    Neeen weet het niet
    Maar lijkt me leukk :o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja dat ken ik.
    Het is nu verwijderd, best jammer.
    Heb er best veel geld aan uit gegeven.


    "Don't look back, you're not going that way."

    wat is dit nou voor n bericht:Er is al bijna 33 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!


    You can't not look cool with a crossbow.

    pebkie schreef:
    wat is dit nou voor n bericht:Er is al bijna 33 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

    O.O


    your eyes are like stars in the night.

    Maybe Habbo maar probably not

    Volgens mij iets van Powerbabe of Powerbabes ofzo :O Ik weet niet meer precies, maar dat spel was geweldig >< Ik deed dat vroeger altijd. =O


    Everybody's got me looking in the wrong direction..

    Powerbabe zeker?

    Haha, dat deed ik vroeger ook(krul)


    --

    Lol, dit gaat misschien heel vaag klinken maar voor ik dit topic aan klikte wist ik dat het hier over zou gaan. Hmm...


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Lol, dit gaat misschien heel vaag klinken maar voor ik dit topic aan klikte wist ik dat het hier over zou gaan. Hmm...


    Serieus?(nerd)

    Je hebt een gave dude


    --

    Freeway schreef:
    (...)

    Serieus?(nerd)

    Je hebt een gave dude


    Nee, haha. Ik heb dat soort dingen gewoon wel vaker. Zo weet ik bijvoorbeeld ook altijd wanneer er op mijn story gereageerd wordt, zonder dat ik er bericht van krijg.


    Scream for mercy!