• Goh, ik wil een andere username, en als ik die zoek om te zien of die bestaat, bestaat ie niet. Dus ik dacht misschien, ik zal eens zoeken zoals vorige keer, dus die naam in de link zelf zetten maar zelfs daar bestaat ie niet, en toch zelfs Quizlet dat ie al bestaat, terwijl het niet zo is! Zelfs niet bij oude usernamen! Oo

    Uhm?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het kan zijn dat die persoon inactief staat?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dan staat het account van die persoon op inactief.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Inactief? Gaat dat nu ookal?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zoals al gezegd werd, de persoon is dan inactief.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maar wat is inactief?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Inactief is dat diegene zijn account heeft verwijderd. Ik vind het eigenlijk wel raar, misschien kunnen ze die namen dan wél vrijstellen anders hadden ze zich maar niet moeten verwijderen.


    your eyes are like stars in the night.

    Zoals hierboven wordt gezegd. Je zou ermee naar Rutger kunnen gaan, zodat hij die usernamen kan vrijstellen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Poseidon schreef:
    Inactief is dat diegene zijn account heeft verwijderd. Ik vind het eigenlijk wel raar, misschien kunnen ze die namen dan wél vrijstellen anders hadden ze zich maar niet moeten verwijderen.

    Inderdaad, vind ik ook.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Volgens mij is het al eens eerder voorgesteld, maar inactieve namen worden niet meer vrijgegeven.


    Dit is mijn signature...