• Zozo, ik heb op school een conditietest gehad. Daar is uitgekomen dat ik toch wel de beste conditie van de klas heb, hehe. In twaalf minuten kan ik ongeveer 3000 meter lopen. De eerste zes minuten op maar zestig procent, de laatste zes minuten op tachtig. Alleen ik gaf me niet voor tachtig procent, aangezien mijn hartslag maar 150 was, terwijl het 180 moest zijn lol.
    Heb de jongen waarvan ze dachten dat hij het beste zou zijn wel vijf keer ingehaald, haha. We moesten nog veel meer van die dingen doen en ik moest steeds met de jongens, best leuk toch. Ook judo moest ik tegen een jongen doen en hij kreeg mij gewoon niet om, ik hem wel. Alleen hield ik hem niet op de grond. Uiteindelijk heb ik gewonnen, want hij gaf het op..
    Morgen nog een krachttest en dan ben ik klaar, hihi.

    En hoe is het met jullie conditie?

    Edit: We moesten ook nog meten na die twaalf minuten hoe je hardslag na een minuut rust was, die van mij was al weer bijna normaal (66 per minuut). Dude, ik heb eindelijk gevonden waar ik goed in ben!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 15:28 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb een slechte conditie, maar ik heb inspanningsastma. Dus op een gegeven moment krijg ik totaal geen lucht meer binnen.
    Al is mijn conditie niet de slechtste van de klas. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    waarschijnlijk barslecht... ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    oh dat is wel cool.
    Mijn conditie is ook best wel goed, maar ik doe ook aan voetbal en fitniss dus dan heb je wel een goede conditie nodig denk ik?


    You're the one that makes the clouds go away.

    Slechte conditie hier! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Slechte conditie hier! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vergeleken met jou ben ik een zak aardappelen, ben ik bang (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet dat ik kan hardlopen, ik kan gewoon lang volhouden.(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ghehe:Y)
    Wij hebben paar weken geleden ook condititest gehad, en dan moest je 12 minuten lang rennen, en wilde je een 6 staan, moest je 9 rondjes rond een voetbalveld rennen. Ik had nog net 9 rondjes ;p
    & mijn conditie is kapoot slecht


    we were always meant to say goodbye.

    Vorig jaar was mijn conditie baggerslecht, de conditie die ik nu heb is in een jaar opgebouwd..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is één van mijn beste onderdelen op school:) Ik krijg hier elke maand training in op mijn sportvereniging&doe het een aantal keer per week op de sportschool:)


    To live would be an awfully big adventure

    Alysse schreef:
    Slechte conditie hier! :'D


    Only losers can act the way you do

    bij shuttle run haal ik tien en ik kan snel sprinten maar ik haat het wel ;)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Whoah, coopertest. Jij hebt veel gelopen! oO

    En ik ben zó slecht in lopen, haha.

    Oké, mijn conditie is momenteel nul, maar in de tijd dat ik nog wedstrijdzwemmen deed, kon ik het ook al niet. :')

    Ik had in 10 min. 2300 meter gerend, aan een stuk door, verstand op nul. En dan waren er nog heel wat mensen beter dan ik. Was zo'n jongen en die had gewoon 4000 m gelopen in 9 min.!


    It's time to be happy again.

    Ik heb een zéér slechte conditie x'D Ik krijg na een minuutje op m'n hardst rennen al enorme steken ;x


    Alis volat propriis.