• Hello.
    Wij mochten vandaag stemmen op school en bij ons had de PVV de meerderheid.
    Mijn vraag is mochten jullie ook stemmen op school? Zo ja, op wie hebben jullie gestemd?
    Ik op de PVV.
    (En ga nu niet zeiken met kut Geert Wilders dit, kut Geert Wilders dat. Hij wil alle buitenlanders weg dit, dat. Want als je dat zegt moet je beter naar hem luisteren.)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

In mijn ogen betekend PVV 'Plat Van Voor'

Maar wat is het in jullie ogen? ;o

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Illumination schreef:

Partij van de vrijheid.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Op school hadden we ook maandag stemmen, en ik heb op GroenLinks gestemd.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Springbreak schreef:
    (...)
    Partij van de vrijheid.

Je bent gek 0_o Die man is gek.
    Maar blijkbaar mag ik geen kritiek over hem geven, dus meer zal ik er niet over zeggen.
    Wij hebben niet gestemd op school. Maar ik zou op Groen Links of de SP stemmen :Y)

[ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 17:20 ]

You are beautiful, you are love.

Essence schreef:
    (...)
    Je bent gek 0_o Die man is gek.
    Maar blijkbaar mag ik geen kritiek over hem geven, dus meer zal ik er niet over zeggen.
    Wij hebben niet gestemd op school. Maar ik zou op Groen Links of de SP stemmen :Y)

Haha waarschijnlijk ken je zijn standpunten niet want iedereen roept altijd hij is gek dit dat! Maar dat is ie niet. Hij wil alleen maar dat buitenlanders zich aanpassen aan onze cultuur en hij wil de 'slechte' buitenlanders het land uit zodat de goede buitenlands ook eens goed lijken. Niets geks aan lijkt mij? Van mij mag je best commentaar hebben op dat maar ik vind gewoon dat je niet moet zeiken omdat ik op de PVV gestemd heb.

Ik weet niet wie heeft gezegd dat alle moslimextremisten die voor de Jihad pleiten het land uitgeschopt mogen worden, maar diegene krijgt van mij gelijk. Ik meen ook dat Wilders het was, maar /care, die gast is me iets te populistisch om op te stemmen (krul)

Ik heb geen school meer :]
    Ik weet niet op wie ik zou stemmen, maar uit mijn stemwijzer komt Trots op Nederland hahaha :'] Dat is best ernstig. Ik denk dat het een linkse partij of D66 zou worden. Maar ik weet het echt nog niet ><

No growth of the heart is ever a waste

Illumination schreef:

+1, dit maakt gewoon. Hahaha.

No growth of the heart is ever a waste

ik stem ook op een vlaamse partij xD nujaa als ik 18 was eh

Waar kan je eigenlijk zo'n stemwijzer doen? Anders zou ik ook echt op Trots op NL komen of zo, of op de Christen Unie, dingen waar ik echt niet tegen kan haha. :'D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Springbreak schreef:
    (...)
    Haha waarschijnlijk ken je zijn standpunten niet want iedereen roept altijd hij is gek dit dat! Maar dat is ie niet. Hij wil alleen maar dat buitenlanders zich aanpassen aan onze cultuur en hij wil de 'slechte' buitenlanders het land uit zodat de goede buitenlands ook eens goed lijken. Niets geks aan lijkt mij? Van mij mag je best commentaar hebben op dat maar ik vind gewoon dat je niet moet zeiken omdat ik op de PVV gestemd heb.

Excuses dat ik zo bot reageer, maar persoonlijk mag ik hem niet. De manier hoe hij doet enzo. En volgens mij vind hij álle buitenlanders slecht, want hij wil ze állemaal het land uit. Maar dat is hoe ik erover denk.

[ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 17:30 ]

You are beautiful, you are love.

Rifles schreef:
    Waar kan je eigenlijk zo'n stemwijzer doen? Anders zou ik ook echt op Trots op NL komen of zo, of op de Christen Unie, dingen waar ik echt niet tegen kan haha. :'D

Uhm typ gewoon stemwijzer in bij google en dan krijg je er bij één 30 stellingen over de politiek ofzo. Ik had daar SP maar ik was het eigenlijk niet met ze eens.

Ghehe, ik heb niet gestemd ;x
    Ik was ziek. Maar de PVV had idd de meerderheid. En ik snap wat je bedoelt, behalve dat gedoe rond de islam, is de pvv zo slecht nog niet.

SLOAN.

Nou en toch kan ik er niet bij dat je PVV zou stemmen, dan met je aan het discrimineren, ik zou PVDA stemmen.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

ik zou op partij voor de dieren stemmen(AA)

T O K I O H O T E L < 3

ik ben voor de d66