• Sinds de dood van Shanna, een vriendin van mij, ben ik ontzettend bang geworden om andere vriendinnen te verliezen. Alsof zij ook er opeens niet meer zullen zijn.
    Telkens als een vriendin iets doet, iets anders dan ze eigenlijk 'normaal' doet, denk ik dat ze door de andere dingen die ze doet weg zal gaan, en niet meer met me om zal gaan, en dat ze uiteindelijk uit mijn leven verdwijnt. Ik vind het lastig om uit te leggen, maar zo voelt het, ongeveer.
    Ik ben ook bang voor veranderingen, en ik wil dat het blijft zoals het nu is, want zo is alles goed. Ik word bijna hysterisch als er iets gebeurd waardoor er dingen zullen veranderen.
    Ik begin een beetje gek te worden van mezelf. Weet iemand hoe ik hiervan af kan komen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik snap je probleem precies. Écht precies. Ik heb zelf deels last van verlatings-angst. Ik heb er een tijdje over na zitten denken om in soort van therapie te gaan. Misschien kan je dat ook eens doen want met zo'n bedrukt gevoel de hele tijd te zitten is ook niet bepaald goed voor je. Zoek anders tips op, op google. Dat had ik ook gedaan en het hielp best wel al is het wel best moeilijk.
    Ik ben er voor je <3


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik snap je probleem precies. Écht precies. Ik heb zelf deels last van verlatings-angst. Ik heb er een tijdje over na zitten denken om in soort van therapie te gaan. Misschien kan je dat ook eens doen want met zo'n bedrukt gevoel de hele tijd te zitten is ook niet bepaald goed voor je. Zoek anders tips op, op google. Dat had ik ook gedaan en het hielp best wel al is het wel best moeilijk.
    Ik ben er voor je <3

    Dankjewel Steph <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jeetje, dat snap ik, sterkte <333


    I don't need words to feel those lips.

    ik denk dat je zo iets langzaam gaat verwerken
    misschien voelt het al als of je het al geaccepteerd hebt, maar je zit er blijkbaar dus toch nog mee. Misschien kun je er met iemand over praten?

    ik weet niet hoe lang het geleden is maar gecondoleert btw


    overrated

    Meiden, echt bedankt allemaal. <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou zeggen probeer wat zelverzekerd over te komen...Of wees jezelf zoals je altijd bent....Als jij veranderd gaan je vrienden dan ook misschien weg omdat je veranderd dus wees jezelf zoals je altijd bent gewwest of doe wat je vrienden het beste vinde (maar niet als het om Drugs'en dat soort dinge gaat daar heb je het recht voor om nee te zeggen....')
    XN

    Schatje, dit soort problemen kan je niet zelf aanpakken een psycholoog lijkt me het beste!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan ook met de huisarts praten, zonder dat je ouders erachter komen. Die heeft zwijgplicht en kan je misschien toch helpen. Sterkte in ieder geval!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.