• De stelling van vandaag luidt:
    Slaapproblemen heb je aan jezelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Holy fu- ik heb zin om iedereen die 'eens' zei op te hangen. Já, mijn slechte humeur komt door mijn zware slaapprobleem T__T

    Maar oneens, want de shit/stress in je leven kan je écht niet zelf maken of breken. En zelfs als je het oplost, ik blijf er last van hebben.


    You move me ......... Kurt

    Oneens, ik zelf sliep heel slecht, ik ging altijd rond 10 uur naar bed, en half 6/6uur weer uit bed. Maar ik werd 's nachts minstens 2/3 kee wakker. Daarom ga ik nu rond half 12 slapen, en meestal slaap ik gewoon in een keer door, dus bij mij lag het eraan dat ik te vroeg in bed lag. Maar bij veel mensen ligt het ergens anders aan, en geen idee waar aan xD, maar ik vind iig dat het niet aan jezelf ligt:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oneens, want ik kan gewoon niet slapen omdat mijn lichaam op een of andere manier nooit moe is :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Niet echt mee eens, Sommige slaapstoornissen heb je aan jezelf te danken maar de andere weer niet. Dus niet alle slaapstoornissen heb je aan jezelf te danke...
    XN

    Dissagree (N)

    K slaap self super slecht, maar ik kan er niets aan doen :S


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    nee,, want als je bijv. migraine hebt,, dan heb je een slaapprobleem,, maar je kan er niets aan doen xD

    Ik slaap veel te veel ik wordt altijd maar moe ;s soms midden in de dag fzo terwijl ik nog maar paar uur wakker ben echt kut


    Keep on smiling

    oneens