• De stelling van vandaag luidt:
    Slaapproblemen heb je aan jezelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet altijd.


    Life is hard and then we die

    Sommige wel en sommige niet.
    Zoals bijv. Dat er iets vervelends is ebeurt en je dan niet goed kan slapen aar kun je niets aan doen

    Oneens, ik heb er zelf ook wel is last van. (:


    "POTATOOOOOE!"

    Meestal soms bijv. als je verlieft ben ofzo maar verder niet hoor !!


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Over het algemeen vind ik eigenlijk van wel, vooral onder de jongeren. Het gaat dan 's avonds meestal zo als je bijvoorbeeld om tien uur wilt gaan slapen; 'Nog eventjes, dat red ik morgen wel' & 'Nog even, dan slaap ik het morgen wel weer bij.'
    En door je druk over van alles te maken, dat doe je uiteindelijk ook zelf. En dan gaan er heel veel ook nog tot laat uit, en ga zo maar door. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar voor een groot gedeelte. In sommige gevallen kun je er echt niets aan doen.
    Dus half eens/half oneens. (':

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 12:33 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oneens


    Stop wishing, Start doing..

    het zou kunnen maar het hoeft niet altijd... ik heb zins kort slaapproblemen maar ik ben zelfs klaar met school enz.


    you were born original don't die as a copy

    oneens,
    ik heb zelf ook grote slaapproblemen.
    Overdag val ik in slaap tijdens de lessen, 's nacht kan ik uren lang liggen woelen voor ik in slaap val en daarna word ik ook heel vaak wakker. Tijdens de vakantie slaap ik dan uit tot laat, maar als ik dan pas laat na de middag opsta, zou ik zo weer terug kunnen gaan slapen. Soms slaap ik helemaal niet, andere dagen kan ik blijven slapen tot ik er wel uit moet en ik ben eigenlijk altijd moe.

    En nee, daar kan je niets aan doen. De dokters weten niet hoe het komt, dus ik ook niet.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    oneens


    Never mess with a girl, you get hurt

    Acapella schreef:
    Oneens, ik heb al járen een slaapprobleem en dat was niet mijn eigen schuld. Stress veroorzaak je lang niet altijd zelf!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beelzebub schreef:
    Absoluut oneens.
    (Heeft er zelf last van).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rifles schreef:
    Eens. Wat JoJudicious zegt, stress veroorzaak je zelf, net zoals als je zenuwachtig bent, bang in het donker dat je niet kan slapen..
    Ik kan het weten.

    Stress is niet de eenigste oorzaak hoor.

    Ik ben er mee oneen,ik slaap al mijn hele leven slecht.Zo lang ik me kan herrineren kan ik niet in slaap komen,ik lich gemiddelt 2 uur wakker. En nee dat is echt niet mijn eigen schuld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, het is niet mijn fout dat ik een slaapstoornis heb gekregen. Dat had iedereen kunnen overkomen, dat is mezelf gezegt door de Slaaparts. Kerngezonde mensen kunnen het krijgen, die geen last hebben van stress.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    No no no, dat kan niet altijd zo zijn, hoor!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ironhide schreef:
    niet mee eens, ook al heb ik slaapproblemen :Y)


    I'll live every second like it is my last one <3