• De stelling van vandaag luidt:
    Slaapproblemen heb je aan jezelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Exercitus schreef:
    (...)
    Stress is niet de eenigste oorzaak hoor.

    Ik ben er mee oneen,ik slaap al mijn hele leven slecht.Zo lang ik me kan herrineren kan ik niet in slaap komen,ik lich gemiddelt 2 uur wakker. En nee dat is echt niet mijn eigen schuld.

    Ik geef toch niet één oorzaak.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens.


    Behind every great man there’s a great woman

    Niet waar.


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    Nou mensen die hier eens zeggen vind ik een beetje raar, ik heb slaapproblemen en kan daar echt niks aan doen. Dus oneens.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rifles schreef:
    (...)
    Ik geef toch niet één oorzaak.(nerd)

    Nee,ik zeg ook alleen maar dat het niet de eenigste is,aan veel oorzaken kan je niks doen.
    Van sterss slaap je een paar nachten niet,dat is geen slaapprobleem,bij een slaapprobleem slaap je maanden,jaren of je hele leven slecht.
    Je kan bv tewijnig van een stof hebben waardoor je niet kan slapen,daar ken je niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 18:51 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HAHAHA, echt niet >[

    Ik denk wel dat het tussen je oren zit, maar ik denk niet dat je er zelf iets aan kan doen. Ik denk wel dat je het zelf over kan laten gaan, maar als het niet lukt moet je gewoon naar een psycholoog gaan.


    make things right before you get to sleep.

    Oneens.

    Er zijn mensen die het wel zelf veroorzaken door stress enz. maar vaak zit er iets anders achter.

    x3


    Simple, but effective.

    Ligt eraan.
    Ik heb ze aan de prednison te danken atm. /:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oneens.
    Ik heb dat ook, mijn hele leven al q_q Heb wel eens 3 dagen niet geslapen, nehe.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 21:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens, ik heb laatst heel lang wakker gelegen omdat het zo warm is (ik slaap op zolder)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Beelzebub schreef:
    Absoluut oneens.
    (Heeft er zelf last van).


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Niet altijd!


    Just a simple "I love you" (:

    Dat denk ik niet, er kan bv iets heel storend zijn in jou omgeving, waardoor je niet goed kan slapen en niets aan kunt doen :S


    Your Butt is Mine!