• Deze week zijn Elien en ik dus naar Engeland geweest, en het was super leuk en gezellig en ik wil nog een keer! -Vooral naar londen (A)-
    En nu ga beginnen met vertellen, als je geen zin hebt in een lang verhaal, zit je bij het verkeerde topic, want het wordt een lang verhaal :3

    Maandag:Toen vertrokken we naar Engeland. We gingen via Calais, naar Dover en daarna naar plaatsen in de buurt van Hastings -doordeheleweekdoorzegmaar-. In Hastings zat onze gastgezinnen, en die wij-Rober,Elien en ik- waren super aardig en oprecht geinterreseerd in ons. Het was toevallig dat Roberts vader en John -de man van het gastgezin- uit hetzelfde deel van Engeland kwamen, en dus hebben Robert en John best wel veel gepraat. MAar dat vond ik niet zo erg, want bij vreemden word ik altijd best wel verlegen enzo. Maar ik heb ook mar een paar woorden met die mensen gewisseld eignelijk, niet overdreven veel, maar ik heb vooral geluisterd naar de verhalen van de vrouw van het gastgezin zeg maar. Maar toch was het heel leuk enzo :3
    En we mochten ook op de computer bij hun en dat vond ik heel lief enzo! En toen heb ik een mail naar huis gestuurd en mijn hyves gecheckt en toen hadden Elien en ik eht topic gemaakt dat ik de x-knop gemold had ;x Want like, dat had ik soort van gedaan x'D
    Gelukkig was hij eigenlijk niet kapot x'D

    Voordat we naar de gastgezinnen gingen, toen waren we nog naar Canterburry geweest en dat was ook wel leuk. Het was die dag niet zo'n mooi weer, dus dat was minder.

    Dinsdag: We kregen toast als ontbijt en er lag al een lunchpakket bij ons bord. Die dag gingen we naar een soort schoool, was wel oke zeg maar. En daarna gingen we naar battle Abbey en daarna gingen we eigenlijk een ruine bekijken, maar het was zo lelijk weer dat we vrije tijd kregen in Hastings :Y) Daarna gingen we bowlen, en ik kon het erg -kuch-goed-kuch-. Maar na een paar rondjes toen had ik me voorgenomen om te verliezen, expres, dus daar hoefde ik eigenlijk geen moeite voor te doen.
    En toen we bij het gastgezin hebben we niet zo veel meer gedaan, eigenlijk alleen maar gedoucht even mailgecheckt en daarna zijn we gan slapen.

    Woensdag: Toen gingen we naar Brighton. Toen was het weer gelukkig erg mooi en we hebben die dag eigenlijk alleen maar gelopen. Eerst door brighton zelf, daarna gingen we naar Beachy Head, wat tussen het lijstje staat van meeste zelfmoordpogingen :'). En de vrouw van het gastgezin zei dat als de zon scheen-watwijhadden-het lovely was, en als het regende dat het echt verschrikkelijk was. Maar wij hadden zon, en Beachy Head zijn cliffen-ofhoejeatookschrijft- en het was heel mooi. En als je bij de rand zat, was dat echt eng! Ik snap wel waarom het tussen het lijstje van werelds meeste zelfmoord plekken :3
    Ook al was Beachy Head erg mooi, toch moesten we facking ver lopen. En toen deden onze voeten pijn. Want daar waren alleen maar heuvels.
    Op een gegeven moment trokken twee van zo'n meisjes dus hun shirt uit, en toen liepen ze dus in hun Bh. En dat waren een beetje van die aanstel typjes zeg maar. En een meisje uit mijn klas -de twee zonder shirt zitten gelukkig neit in mijn klas (A)- maar een meisje uit mijn klas liep daar dus bij, en ik zei tegen Elien zo van: "Het valt me op dat Puck* haar shirt niet uittrekt." want Puck* was al heel de week super dom bezig. Maar goed. Toen hoorden we toen we naar het gastgezin liepen, van Robert, dat Daan en Feyco het zelfde dachten als ons x'D -Daan en Feyco zijn twee jongens uit onze klas-

    Die avond bij het gastgezin, kregen we de schilpadden te zien. -Ted en Herman- en eigenlijk had ik gehoopt dat er eentje Harry zou heten, want dat vind ik een schildpadden naam :Y)
    Maar ik vond niet zo veel aan die beesten, dus ik snap niet zo goed waarom die vrouw van het gastgezin ze ze had x'D Maar ja, iedereen zo zijn huisdieren he :Y) Oh er waren ook 3 hondjes. Alleen de oudste -Mabel- mocht echt bij ons zitten enzo, want die andere 2 waren puppies en echte ADHD honden :') Maar Mabel was wel een heel lief beestje! :3
    Woensdag was de laatste nacht bij het gasgezin, en het ging eigenlijk veel sneller als dat we gedacht hadden.

    Donderdag: gister gingen we naar Londen. De wc van de bus was zeg maar "vol" en de busman kon hem niet verversen, dus moesten we steeds overal stoppen, voor als iemand naar de wc moest :') Maar het was heel druk op de weg in londen, dus gingen we met de underground, en dat was best wel raar. En die dingen maken echt lawaai x'D
    In Londen kregen we eerst een theater workshop en het was eignelijk helemaal niet zo leuk :') Naja, het was wel oke x'D maar ik had er meer van verwacht (A)
    DAarna mochten we shoppen :Y) en toen heb ik een paar dingetjes gekocht. (A)
    Daarna gingen we lopend een sightseeing tour doen x_x mijn poten waren op het einde dood !
    En daarna hadden we 2 uur om te eten, naar het theater te komen en zelf te vullen x'D
    Toen gingen we dus ergens eten, en in die twee uur heb ik ook nog een trui gekocht en een beker -als cadeau- voor mijn papa. En mijn moeder vond de beker leuk, want die heb ik al laten zien aan haar :Y)
    Daarna gingen we naar Mamma Mia en het was leukkk! :9~ -Vooral toen op het einde een man vrolijk aan het meezingen was en dat de mensen op het podium ophielden met zingen en dat hij in een stille zaal super hard riep "I do" -want zo gaat dat liedje verder- Ik heb nog nooit zo hard gelachen om zoiets x'D
    En daarna toen dat afgelopen was, gingen we naar huis, helaas!
    Eerst moesten we een pokke end lopen, en daarna kwam pas de bus naar ons toe. In de bus heb ik maar ongeveeer 30 minuutjes "Geslapen", maar ik werd daar facking misselijk van. -Mijn moeder denkt doordat ik geen ontbijt ofzo ophad, naja, vooral in de morgen want toen we naar huis reden toen was ik ook in slaap gevallen en daarna was ik misselijk like hell :')-
    Maar goed, Iedereen ging zo wat slapen enzo :3 maar toen Babette zich verveelde -meisje uit mijn klas- ging ze wakkere mensen tellen, en toen kwam ze op 10 uit, van alleen de boven verdieping x'D en onder sliepen ze volgens mij allemaal x'D
    Aan de overkant van eht pad zat een jongen, en die verveelde zich nogal hard, want zijn ipod/iphone, ik weet niet wat het was maar goed, was bijna leeg. En hij zat alleen want de jongen waar hij naast zou gaan zitten, was naast een aanstel meisje gaan zitten. ()=]
    Maar na een tijdje toen begonnen we soms dus even te praten, x'D
    hij was best aardig, alleen eerder die week had ik helemaal niet met hem gepraat ofzo x'D Naja, Ik heb wel de zonsopganggezien, toen we door frankrijk reden x'D
    in ieder geval,, met een kleine vertraging kwamen we aan bij school. En toen Elien en ik onze koffers hadden, gingen we naar huis en daarna toen ik thuis was, ging ik in mijn ouders bed liggen en toen heb ik van 11 tot 6 geslapen :Y) dus bij geslapen heb ik wel :Y)

    Maar om het kort samen te vatten: Het was gezellig, leuk en gewoon super! En ik wil nog een keer naar Londen (A)
    *naam veranderd
    -Ik zei toch dat het lang zou worden :Y)-

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 21:22 ]

    -hapt naar adem.-
    Ik heb het helemaal afgelezen.

    Maar het klinkt echt gezellig, mooi dat het leuk was.
    Alleen ben ik stiekem toch vet blij dat je weer terug bent.<3


    everything, in time

    Scrabble schreef:
    -hapt naar adem.-
    Ik heb het helemaal afgelezen.

    Maar het klinkt echt gezellig, mooi dat het leuk was.
    Alleen ben ik stiekem toch vet blij dat je weer terug bent.<3

    haha, jaa :3
    ik ben ook wel blij :Y)
    want het eten was daar vies (A) naja, het brood x'D
    hahah,
    en de volgende keer gaan wij gewoon smane naar Londen :Y)
    strak plan toch?

    aw klinkt super leuk :3
    En ook cool dat je naar Brighton ben geweest 8D Ik houd van Brighton, daar was ik vorig jaar zomer ook geweest :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Duo schreef:
    (...)
    haha, jaa :3
    ik ben ook wel blij :Y)
    want het eten was daar vies (A) naja, het brood x'D
    hahah,
    en de volgende keer gaan wij gewoon smane naar Londen :Y)
    strak plan toch?


    Ghahaha, brood smaakt sowieso nergens naar.xd

    En ja, dat vind ik nou een geniaal idee!=3


    everything, in time

    en eigenlijk had ik gehoopt dat er eentje Harry zou heten, want dat vind ik een schildpadden naam HAHHAHA -plat-
    Maaaar zeer leuk verhaal! :'3
    Ly


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Penotti schreef:
    en eigenlijk had ik gehoopt dat er eentje Harry zou heten, want dat vind ik een schildpadden naam HAHHAHA -plat-
    Maaaar zeer leuk verhaal! :'3
    Ly

    Vind je ook niet dan?
    nou ja, eerst vond ik Bob dat hij zo zou heten -want ik dacht dat het maar eentje was x'D- naar toen moesten een paar aan een schaap denken, dus heb ik er Harry van gemaakt :Y)

    en vet toevallig,
    op de boot -heenweg- zat een jongetje....die Harry heette~! :Y)

    Ahahaha, Harry de schildpad :Y)
    Het klonk superleuk Mier :3
    -is jaloers-


    Hope goes lost but never dies.

    Wow super vet zeg! Ik ben echt jaloers :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Casanova schreef:
    Ahahaha, Harry de schildpad :Y)
    Het klonk superleuk Mier :3
    -is jaloers-

    haha, dat zou je moeten zijn :Y)
    jaa, klinkt toch goed? :Y)

    Duo schreef:
    (...)
    Vind je ook niet dan?
    nou ja, eerst vond ik Bob dat hij zo zou heten -want ik dacht dat het maar eentje was x'D- naar toen moesten een paar aan een schaap denken, dus heb ik er Harry van gemaakt :Y)

    en vet toevallig,
    op de boot -heenweg- zat een jongetje....die Harry heette~! :Y)

    HAHAHAH -oke nu ga ik stuk-
    Maar ik heb een reden om daarom te lachen XD
    Harry.. haha x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn nichtje is ook naar Engeland bij een gastgezin geweest en ik ben zo jaloers


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Klinkt heel leuk!
    Und naar mamma mia geweest?:O

    Ik was laatst met school in londen, -we gingen ook via calais naar dover, und ik ben ook in canterburry geweest (nerd)- en toen gingen wij naar de musical wicked..

    En serieus, het eten wat wij bij het gastgezin kregen was ranzig:S, we kregen de tweede avond een wit prutje met stukjes:S.. te ranzig voor woorden!

    Was jou eten wel lekker? '-I'm sorry als het er in staat, maar dan heb ik er over heen gelezen:$-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.