• Nou ik verveelde me =D en dan ga ik wel eens piercings bekijken..
    en ben opzich best wel wat mooies tegen gekomen =O
    Zoals :
    Heup.
    Corset
    Alleen echt niet dat je mij zoiets ziet zetten :$
    Lijkt me veel te pijnlijk =P

    Hebben jullie ook eens een piercing gezien die er mooi uit ziet enzo. maar oh zo pijnlijk?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die korset piercing heeft mijn vriend ook, alleen dan op zijn buik als litteken, ipv. korset dus. ^^


    Scream for mercy!

    @Babyst4r
    Hoe kan dat, daar zitten toch allemaal aders? D:


    Scream for mercy!

    Gadverdamme! o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Painfull schreef:
    (...)

    Cuwll =D

    Maar ik heb ook eens een corset piercing gezien maar dan aan de zij =O

    maar niet alle corset zijn mooi. Ligt ook heerl erg aan wat voor lint je erin doet.
    en hoe de corset gezet word.

    ik vind de meeste corsetpiercings wel mooi,maar daar kun je gewoon niet mee leven.Als je moet slapen enzo..


    Imperfection Is Beautiful

    Semetal schreef:
    Heup: LOL, fail.
    Corset: GADVER! D:

    Haha mee eens ik vind ze allebei lelijk
    Ik vind piercing in het oor gewoon het mooiste en neus, wenkbrauw en navel is nog wel oké maar ergens anders vind ik niet echt mooi


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Beelzebub schreef:
    @Babyst4r
    Hoe kan dat, daar zitten toch allemaal aders? D:


    Dat mogen ook alleen piercers met een speciale opleiding plaatsen. Dan moeten ze gewoon de aderen en zenuwen ontwijken.

    Zoals bij vele piercings.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Die corset ziet er pijnlijk uit ö! Maar hij is wel cool. Ik zag vandaag een jongen op de markt die een lippiercing -maar dan zonder dat balletje- had en dat stond hem echt wel goed.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 19:31 ]


    we've only said goodbye with words

    Corset: Zo doen ze dat dus.


    we've only said goodbye with words

    Ik heb het niet zo op veel gaatjes in mijn lichaam. En gezicht vind ik al helemaal niets. Met beroep later, enzo. Ik wil Navelpiercing, en weer 3 gaatjes in mijn oren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Babyst4r schreef:
    http://funnypicblast.com/wp-content/imgdir/2008_10/surface-piercing-1.jpg auuuuuwww !

    Dat is gewoon horror.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Die op de heup is wel leuk :3
    Maar dat corsetgeval is gewoon zwaar creapy :x


    wth.

    Doe mij maar gewoon oorbellen. x'D


    .

    corset lijkt me behoorlijk pijnlijk!O__O


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    beide zijn pijnlijk, die op de heup omdat dat een surface piercing is waar een staaf doorheen zin onder je huid, waarbij de kans erg groot is op uitgroei omdat je lichaam het afstoot. dermal anchor zou een hiervoor een goede oplossing zijn.

    een corset laten zetten is een pijnlijke en vermoeiende ervaring omdat je zoveel piercings in een zitting laat zetten en in de meeste gevallen ook weer laat verwijderen.

    tot zover de les over het wel of niet pijn doen :P ik vind die op de heupen mooier, corset kan er leuk uit zien, is ook totaal afhankelijk van het lichaam waarop ze het hebben uitgeprobeerd.