• Iets meer dan een maand geleden is mijn kat overreden, ik ben daar nog steeds niet over en heb het er nog heel moeilijk mee bij dat moment, ik mis haar vreselijk.
    Maar sinds maandag loopt er bij onze buren een kat, ze lijkt sprekend op mijn kat dat we dachten van Wat? nee dat kan niet..
    Maar de gelijkenissen zijn echt..
    Maar nee natuurlijk is ze het niet, ze is wat bruiner en groene ogen enzo
    Maar daarnet ik zat in onze veranda voor het vliegenraam op de mat en ik keek tv als ik opeens zo een gejank hoor naast mijn oor, ik schrok me natuurlijk dood, zie ik die kat achter mij zit, wel achter het vliegenraam, ze jankte nog even en wreef met haar lichaam tegen het vliegenraam, en ik was zo verbaasd hoe ze op mijn kat leek, ze legde haar dan op de trap ze maakte eens niet het vliegenraam kapot om binnen te geraken ofzo, dus ik snel mijn gsm gehaald om een foto te trekken, die kat volgde me letterlijk overal en wreef tegen me been, echt super lief. Ik geraakte amper terug binnen. En dan stond ze zo heel zielig te kijken naar binnen van buiten achter het vliegenraam en dan ging ze weg en liep ze wat in ons gras.

    Maar nu denk ik weer voortdurend aan mijn kat en zolang die kat hier loopt zal mijn verdriet niet weggaan ;(


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.