• Ik geef belangrijke spullen altijd namen. Mijn mobiel heet Fabi, mijn laptop heet PePe en mijn iPod heet BoBo. Eigenlijk is dat wel een beetje raar voor een 16 jarige, denk ik.

    Doen meer mensen dat?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    me oude mobiel heette gaytje omdat tie roze was en ik hem altijd hij of hem noemde XD

    en een koeie knuffel heet lola omdat ik hem een naam moest geven xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vriend en ik hebben de traditie onze waterpijpen een naam te geven.(lol)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn laatste sneeuwpop heette Henk :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Nopss.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn locker heet Milly en mijn fiets Mientje n_n.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hahah neej ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eh ik wel, mijn tas heet Lodewijk. Maar dat is gewoon omdat ik hem een Lodewijk vond. Dingen met waarde voor mij hebben geen namen, tot zo ver ik weet.

    Haha, ik en een vriendin hadden een kussen. En die had een vorm van een pop. Soort van. En hij heete Shitface. Nuja, die naam hebben we van Chucky. Haha, maar ik zal het nooit vergeten.


    People change like the seasons - J. Cole

    hahhaha eigenlijk niet.
    x

    Mijn mobiel heet Toto, alleen hij is nu dood en heb ik nu een tijdelijke van mn broer mogen lenen...en die heet Lulu


    Maybe part of loving is learning to let go...

    niet echt


    Change, the only good thing in this world.

    Springbreak schreef:
    Ik niet haha.


    Only losers can act the way you do

    Mijn wandelende takken die ik liet verdrogen heetten Ali, Piet en de laatste ben ik vergeten
    -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn laptop heet Fred en mijn pop heet Sjakie Chuckie Henkie Chip de derde.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2010 - 19:31 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3