• .. Dat je hem leuk vindt? Zonder het zelf te zeggen? Want ik ben zo'n verlegen iemand die dat niet durft te zeggen. Is er nog een optie? Ik ben eigenlijk nog nooit zo verliefd geweest, hij is echt lief en begripvol. -heartbeat-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Flashlight schreef:
    Ik zou het ook niet weten, ik heb hetzelfde >.<. En het probleem bij mij is ook nog dat ik echt té weinig zelfvertrouwen heb, ik zou nooit kunnen geloven dat iemand mij leuk vindt, dus naja ):


    Dat heb ik ook!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook!


    Dat is echt vreselijk, hè >.<. Ik erger me daardoor ook heel vaak aan mezelf, gewoon omdat ik niet positief kan denken. En elke keer als ik het probeer, krijg ik toch weer negatieve gedachten over mezelf ):


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    jha ik heb dus ook dat kut probleem
    (wie woont er in riemst?) jha ik wel

    Alle meisjes hebben daar last van. Oké, niet allemaal. Maar wel de meeste. En de meeste jongens weten ook niet zo vaak hoe ze het aan moeten pakken.
    Als je wel eens uitgaat, en hij is er ook. Dan kan je hem eens iets in zijn oor fluisteren, of vragen of hij met je wil dansen. Zo ben ik ook aan mijn date gekomen^^


    Music is the new sex

    Zoek een profiel van hem op op het internet babbel met hem en vraag zijn msn :D vraag na een tijdje zijn nummer en spreek dan af er mee zo deed ik het ook en nu ben ik al van 21 november zo gelukkig met hem !


    Keep on smiling

    FLIRTEN, Like,, Duh!