• .. Dat je hem leuk vindt? Zonder het zelf te zeggen? Want ik ben zo'n verlegen iemand die dat niet durft te zeggen. Is er nog een optie? Ik ben eigenlijk nog nooit zo verliefd geweest, hij is echt lief en begripvol. -heartbeat-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohmygosh ;o.
    Ik heb precies hetzelfde probleem :X!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 7:44 ]

    Toothless schreef:
    Ohmygosh ;o.
    Ik heb precies hetzelfde probleem :X!


    Welkom bij de club!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Misschien moet je het via via doen?
    Of je moet het gewoon zeggen op msn?
    misschien vind hij je ook wel leuk?


    The way we live, is the way we die

    Je moet duidelijk laten maken dat jij hem leuker vindt dan de andere jongens. Dit kan je doen om als hij een grapje maakt te lachen, als je met hem praat geinteresseerd te luisteren en misschien vragen te stellen, soms zijn hand/arm aanraken, ... Geef hem aandacht. Maar natuurlijk ook weer niet te veel, anders vindt hij je een stalker! ;D
    Ik heb hetzelfde probleem als jij, en ik ben ook onwijs verlegen. Maar toch, dit is het enige dat helpt. Heb je z'n msn en/of hyves al? Want dat is een begin!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    En als je verder bent dan het begin:X?
    Als hij je ziet als 'beste vriendin'?
    Soms heb ik het gevoel dat hij me leuk vind. Maar helaas daar ben ik te lelijk voor
    (':

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 7:56 ]

    Gewoon zeggen.Wat is het ergste dat kan gebeuren? Je kan er beter nu achter komen of hij je leuk vind of niet dan eerst maanden hopen en dat het blijkt dat hij je niet leuk vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Probeer het via een sms of msn of via vrienden of vriendinnen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ruud hier die had een heel goed idee.
    Gewoon op hem afstappen en zeggen: 'Hoi. Neuken?'
    Iets beters kan ik niet verzinnen.
    _O_


    Life is hard and then we die

    gewoon zeggen wat je denkt

    Eerst uit zoeken of hij ook verlegen is en als hij dit niet is kun je hem meer aandacht geven als hij je dan ook leuk vindt ondernemt hij wel iest. als hij verlegen is werkt dit niet want dan doen jullie beiden niks(dit had Ik) en dan kun je het beste een vrindin vragen om het aan hem te vertellen of schrijf een mailtje.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Ik zou het ook niet weten, ik heb hetzelfde >.<. En het probleem bij mij is ook nog dat ik echt té weinig zelfvertrouwen heb, ik zou nooit kunnen geloven dat iemand mij leuk vindt, dus naja ):


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    stuur een vriend/vriendin op hem af om hem subtiel(!) over jouw uit te horen,pas als je zeker weet dat hij jouw egt egt egt leuk vind stap je op hem af


    If you believe in yourself anything is possible

    Zelf ben ik ook erg verlegen ingesteld, dus ik snap je probleem. Ik ben ook heel goed bevriend met mijn crush, en ik heb het hem gewoon gezegd. Hij reageerde er heel normaal op, en gaf toe dat hij mij ook leuk vindt. Alleen hij heeft een vriendin, dus echt worden kan het (nog) niet. Al met al, zijn we even goed bevriend als voorheen. (: Dus ik zeg ; raap je moet bij elkaar, en vertel het hem. ;D


    Save me with your love tonight.

    1 tip: wees nooit TE subtiel, want dat begrijpen jongens niet xD

    Ik was ook te subtiel de eerste keer tegen mn vriend, en de volgende dag heb k ht hm in hoofdletters gezegt xD

    Probeer ht via via, briefjes, sms, hyves, msn, mail ofzo, k weet nie

    Suc6 er mee :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Toch jezelf erover heen zetten en het zeggen als je lol hebt samen.
    Zo heb ik het tot nu toe ook altijd gedaan, altijd met succes :')
    Doe niet moeilijk, draai er niet omheen en wees duideijk.


    ars moriendi