• Oke, hoe ver komt Nederland in het WK denken jullie? (nerd)

    En waar zijn de wk smileys
    (N)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet het niet. Ik denk dat ze de poul wel doorkomen, maar daarna moeten ze wáárschijnlijk tegen Brazilië, en ja, dat heb ik al uitgerekent :'DD dat gaan we denk ik niet halen.


    Destroy what destroys you.

    Ik denk dat ze er bij de 8e finale uit liggen. Ik ben voor Brazilië, Portugal en Spanje :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geen idee, voetbal boeit me niet zo 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    VIP schreef:
    Turkeeyyy _O_

    ... is niet door naar het WK haha :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Canterbury schreef:
    Ik weet het niet. Ik denk dat ze de poul wel doorkomen, maar daarna moeten ze wáárschijnlijk tegen Brazilië, en ja, dat heb ik al uitgerekent :'DD dat gaan we denk ik niet halen.

    We hopen het beste, toch? _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Ohh dus jij cheerleadert voor Denemarken ipv Nederlandje :o


    Ja, ik ben niet zo voor Oranje. Ik ben aan het bedelen dat er rood gele vlaggetjes mogen hangen voor Spanje. En een grote Deense vlag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NL moet minder op hun luie reet zitten en meer de poten uit de mouwen steken _O_
    Ik heb in Nederland best redelijk wat vertrouwen, maar ze moeten ook wat doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nederland, 6de ofzo?
    Ik ben voor Brazilië, uiteraard. :9~
    Ik vind het wk altijd leuk, ah. Ik heb daar nu al zin in, dat is zo'n gezellige tijd dan. :'D

    Ivan schreef:
    NL moet minder op hun luie reet zitten en meer de poten uit de mouwen steken _O_
    Ik heb in Nederland best redelijk wat vertrouwen, maar ze moeten ook wat doen.

    Juistem, de tweede helft verslapt áltijd. ¬¬'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Chiarabieber schreef:
    Ik woon in Belgie dusjaa.
    ik ook en daar is toevallig de beste ploeg FC de kampioenen :') -haat aan voetbal-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Niet heel erg hoog denk ik x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik denk dat ze er de eerste ronde meteen uitvliegen. (krul) Maar ik heb geen verstand van voetbal.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    xYvaine schreef:
    Ze worden eerste Nee grapje, waarschijnlijk verliezen ze van Japan, en dan zien we wel verder. Nouja, ze komen waarschijnlijk niet erg heel hoog, denkik.



    Nuh, laatst wonnen ze dik van Japan hoor.


    Your make-up is terrible