• Gisteren ging in de eendjes voeren (niet lachen, dat doe ik iedere zondag) Maar toen zag ik dat er baby zwaantjes waren. Die zijn echt vet schattig! (H) Het waren er vijf, twee zaten er tussen de vleugels van de mamazwaan en de andere drie zwommen zo naast de papazwaan. Echt super cute.(H) Dus ik ben weer naar huis gelopen en heb mijn foto toestel gepakt en wat mooie foto's gemaakt. Want dat maak je haast niet mee hoor, dat je ziet dat een zwaan jongen heeft gekregen!:D

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Seel schreef:
    ik ben bang van zwanen , naar het schijnt zijn die nogal agressief :X maar ik heb gewoon een algemene vogelfobie :X

Hey ik ook! das toevallig! ^^

Your Butt is Mine!

ach :3 ik had laatst kleine eendjes bij ons voor in de sloot maar aan het einde van de dag had de moedereend er nog maar drie van de tien ofzo :(
    En eendjes voeren is leuk, no shame 8D

There are several things that I have been doing wrong.

Aaaw cute :'3
    Bij onze school waren er van die baby eendjes, maar heb je foto's? ^^

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Penotti schreef:
    Aaaw cute :'3
    Bij onze school waren er van die baby eendjes, maar heb je foto's? ^^

Ja, die ga ik er morgen voor jullie opzetten ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

cute ^^

If you believe in yourself anything is possible

haha, cuuuute.(krul)

als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

Wij hebben ook zwaantjes voor! :3 ze zijn zoo lief, en die ouders zijn zoo aggresief! :3

Destroy what destroys you.

Zwanen zijn eng. Die zijn altijd fucking aggressief als ze jonkies hebben. :'D

blame the bully.

Leuk voor je. =P
    Maar de 2 zwarte zwanen die bij ons op de rivier zitten, zijn wel agressief. Ze zijn niet bang om toeristjes die voorbij komen kajakken aan te vallen. Zeker niet wanneer de eieren eindelijk zijn uitgekomen.
    Maar als ze al die dingen gewend zijn, zullen ze wel niet zo agressief zijn. =P

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Caithlyn schreef:
    Wat schattig.:9~

Happiness hit her like a train on a track

Hehehe mijn zus moet elke dag langs zwanen rijden als ze naar school gaat en nu zijn daar ook baby zwaantjes ^^

[ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 21:10 ]

Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

Ik houd niet van zwanen, ik werd een keer aangevallen ):... Maar dat kwam omdat de 'papa'zwaan zijn kindjes ging beschermen, wij kwamen aan op de fiets, en de familie zwaan stak over xD, dusch toen werden de kindjes beschermd...

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Caithlyn schreef:
    Wat schattig.:9~

Ahw, dat is cute!
    Alleen jammer dat zwanen best agressief zijn en ik ze daarom niet zo aardig vindt.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]