• Hey allemaal n.n
    Ik wil heel graag een neuspiercing, gewoon een klein knopje ofzo aan de zijkant van mijn neus n.n
    Zal ik dit doen ?
    Wat vinden jullie daar van?
    en en :D
    weet jij misschien, als je hem eruithaalt ofdat je er een litteken aan overhoud?
    ik wil namelijk model worden, en als ik dan een litteken heb is dat niet bevordelijk voor mijn carière D:

    Thanks (flower)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    als je een mooie neus hebt kun je best een neus piercing nemen=3want met piercings trek je e aandacht naar een bepaald punt


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik weet niet of je een mooie neus hebt. Als je een typisch Nederlandse aardappelneus hebt zou ik zeggen: nope.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een piercing zal altijd een klein littekentje achter laten, maar dit is meestal alleen een klein puntje wat makkelijk weg te werken is met make-up.
    En een neus piercing is meestal een veilige piercing als je niet al te veel op wilt vallen ermee maar toch graag een wilt. :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ivan schreef:
    Ik weet niet of je een mooie neus hebt. Als je een typisch Nederlandse aardappelneus hebt zou ik zeggen: nope.

    hahahaha :P nee ik heb geen aardappel neus :P


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    Nou, dat is te zien als je een mooie neus hebt of niet (klinkt wat raar, maar het is zo) en als je staat met neuspiercing.

    Plus, je moet weten of je tegen nikkel kunt, want als dat niet zo is, dan krijg je wel een litteken (dat had mijn nicht, en toen groeide er wild vlees op/in/... en nu heeft ze best een groot littken)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als jij je er goed bij voelt, gewoon doen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als je het leuk vind zou ik het doen.

    Maar..een paar vriendinnen van mij hadden ook een neuspiercing en die haalde ze na een poosje eruit. Toen kregen ze een soort 'bolletje' eroverheen waar het gaatje zat. Ik weet niet of dat bij elke neuspiercing zo is.


    "Don't look back, you're not going that way."