• Oké, ik heb dus echt een probleem.
    Ik ben echt tot over m'n oren op het moment, maar heb binnenkort ook examens. Ik zou dit weekend echt moeten studeren, ook voor de testen volgende week, want die zijn ook heel belangrijk op dit moment. Maar ik kan me echt op niks meer concentreren...
    Help! Ik wil echt niet blijven zitten...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hmn lastig, toch proberen te focussen, en misschien een stap richting de persoon die je leuk vindt zetten? (:

    Ik weet perfect wat je bedoelt. En daar kan je niet zo veel aan veranderen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Misschien moet je jezelf aanmoedigen,
    dat als je erdoor bent,
    je wel met je lief mag afspreken,
    en dat als je 2de zit hebt,
    misschien huisarrest hebt ofzo...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heeft iemand nog tips?
    Ik moet zo meteen beginnen met leren enzo...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tips? Tja.. Ik zou om te beginnen alles afsluiten wat niet met je leerwerk te maken heeft, zodat je daardoor ook minder aan hem denkt. Gewoon even doorzetten, lijkt me...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ga leren, met het idee "straks mag ik weer met *naam* praten"
    dus zet er iets tegenover, dat je gemotiveerd word om het sneller te leren enzo!
    in iedergeval, succes! :3

    Duo schreef:
    Ga leren, met het idee "straks mag ik weer met *naam* praten"
    dus zet er iets tegenover, dat je gemotiveerd word om het sneller te leren enzo!
    in iedergeval, succes! :3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Je moet tegen jezelf zeggen; komaan mijn punten moeten goed zijn, want als ze slecht zijn, mag en kan ik hem niet meer zien, zo doe ik het


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.