• Piet en Anne hebben verkering. Ze vinden elkaar onwijs leuk en dat merk je ook: elke dag verandert Piets tweede msn naam.
    Eerst is het: (L)Anne; ikbengekopjou!
    Dan weer: (L)Anne; ik hou van jou!
    En dan weer: (L)Anne; je bent de enige echte!
    En ga zo maar door.
    Echt onwijs leuk hoor, voor die twee, maar nu irriteer ik me er mateloos aan. Ook elke dag gaat er een krabbel heen en weer tussen de twee dat ze elkaar nwly, nntb, ly, jwz, bladiebladiebla.
    Oké, nu weet ik wel dat jullie 'wederhelfden' van elkaar zijn, nooit zonder elkaar kunnen, zoveel van elkaar houden dat je doodgaat als je elkaar 2 seconden niet ziet.
    Misschien reageer ik een beetje overdreven, maar kom op zeg. Het is toch zoveel specialer als je eenmaal zegt dat je van elkaar houdt, en dat je het niet vaker hóeft te zeggen omdat het duidelijk is, en vanzelfsprekend?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Na een tijdje mindert het, en anders moet je het maar gewoon gaan negeren, meer zit er niet op (:

    Negeer het gewoon. Als zij dat nou leuk vinden, laat ze dan. .____.

    Mijn vriend en ik gaan 2 jaar met elkaar en hebben nooit hartjes e.d. in onze naam gehad, of waar dan ook online. (':
    Vind dat zo overdreven allemaal!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dazzled schreef:
    Negeer het gewoon. Als zij dat nou leuk vinden, laat ze dan. .____.

    Ik ga laat ze het toch gewoon doen? Mag ik niet gewoon mijn hart luchten, netzoals zij dat elke dag 80x naar elkaar doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je moet er in inderdaad niet mee overdrijven maar geef je hoort het toch ook graag als je geliefde eens meerdere keren zegt; ik hou van je?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Sid schreef:
    Na een tijdje zal het wel minderen :')


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Rifles schreef:
    (...)
    Ik ga laat ze het toch gewoon doen? Mag ik niet gewoon mijn hart luchten, netzoals zij dat elke dag 80x naar elkaar doen.

    Sorry hoor, maar jij hebt hierover al 80x een topic gemaakt. We weten het ondertussen al wel dat je dat haat.

    Sid schreef:
    Na een tijdje zal het wel minderen :')

    Dazzled schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar jij hebt hierover al 80x een topic gemaakt. We weten het ondertussen al wel dat je dat haat.

    dat heeft ze toch niet? (cat)
    dus..
    en ik vind dat ze best haar hart mag luchten hier,
    dat mag jij toch ook?

    Duo schreef:
    (...)
    dat heeft ze toch niet? (cat)
    dus..
    en ik vind dat ze best haar hart mag luchten hier,
    dat mag jij toch ook?

    Ja, dat mag ze zeker. 1 keer. Daarna wordt het vervelend.

    Krabbels niet lezen msn naam tjaa het is wel irritant ja maar wat moet je eraan doen


    Als ik val sta ik op als ik sta val ik op

    Ik erger me er niet zo aan hoor. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    RescueMe schreef:
    Ik vind dat ook echt irritant xD, soms is het zo overdreven. Dan wordt er na de eerste dag al gezegd; hou van je, blablabla. Nou volgens mij kan je na 1 dag nog niet echt van iemand houden, dat bouw je namelijk op...

    Maar ach, niks aan te doen xD

    wat zij zegt *wijst RescuMe aan*


    When words fail music speaks

    Sid schreef:
    Na een tijdje zal het wel minderen :')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dazzled schreef:
    (...)
    Ja, dat mag ze zeker. 1 keer. Daarna wordt het vervelend.

    schat,
    uhm.. like dit is pas haar eerste topic
    en als jij het irritant vind, dan kan je ook niet reageren,
    en like, dit is het laaste bericht "hierop" want like dit gaat eigenlijk helemaal nergens over :3
    maaaar goed,
    ieder zijn mening, zullen we maar zeggen (krul)