• ik was gister met 2 vriendinnen op de kermis,
    en rond 10 uur kwam zon meisje van mijn school op me afgelopen mt haar 7 vrienden.
    en ze begonnen tegen me te duwen en aan me te trekken enzo, En na de rand beginnen ze me te meppen en alles, En ze zaten aan mijn spulle hebben ze mijn huissleutel en fietsleutel en al mijn andere sleutels weg gegooit....
    Ik ben dus weggerent met mijn 2 vriendinne want 1 er van hadde ze ook al bedreigt.
    Ze zijn ons achterna gekomen en we hebben ons serieus zo erg kapot geschrokken.
    We zijn dus
    Geslagen,Bedreigt en Bestolen.
    Ik wil wel aangifte doen maar dan ben ik bang dat als ik de de eerst volgende keer tegen kom dat ze me dan doodslaan...
    kweet niet echt wat ik hier mee moet.
    Tips?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 10:45 ]


    Its Now or Never. <3

    Ik zou aangiften doen,en dan tegen de politie zeggen dat je bang bent,zij kunne je vertellen wat te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    aangifte doen!


    It's not the same without you.

    Reventon schreef:
    Zeker een aangifte doen, denk ik zo. En als ik van jou was zou ik ook eens met de vertrouwenspersoon op je school praten. Waarschijnlijk zijn jullie niet de eerste die ze zo behandelen, en dan moet stoppen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell