• Ok, ik begin van het begin.
    Ik heb nu een vriendje, reeds 7 maand, en ik ben stapel op hem, maar dat terzijde, zoals de meeste jongens is hij een gamefreak en speelt hij spelletjes al dan niet online. Zoals Call Of Duty, World Of Warcraft, en dat soort dingen, persoonlijk heb ik er niets tegen, mijn broer is ook zo en vind het vrij 'normaal' dat hij dat ook doet. Maar zie, op school en buiten school is hij zo lief en zo echt wauw, maar eenmaal hij thuis komt en op zijn spelletje gaat dan besta ik niet niet meer, zoals hij stuurt niet, of heel laat, of heel kort, of hij weet niet over wat het gaat, en als we audio doen terwijl hij speelt dan luistert hij nooit. Ik heb hem al gezegd dat hij geen audio moet doen als hij speelt en da hij via sms moet zeggen dat hij druk bezig is ofzo, maar zelfs dat doet hij niet, hij stuurt gewoon niet.

    om bij het punt te komen - al bedankt om deze lange nutteloze tekst te lezen - ik heb hem gezegd "Ik ga niet meer sturen, laten we alleen een koppel zijn als we bij elkaar zijn& als jij is tijd hebt of eens zin hebt"
    nu stuurt hij welgesteld 42 minuten later "Heb je het moeilijk om niet te sturen? ;p"

    Ik werd gewoon zo kwaad maar ik heb mijn gsm gewoon aan de kant gelegd en muziek hard opgezet. Ik ga me niet laten doen, ik heb altijd toegegeven, maar het is gedaan hij kan niet met me blijven spelen.

    Sorry voor deze onzin, maar hebben jullie hier nog iets op te zeggen ik ben echt hopeloos nu, want telkens als ik zo'n dingen doe voel ik me schuldig ookal is het niet mijn fout..

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 20:55 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik weet hoe vervelend het kan zijn :].
    Zoals wij verdiept raken in bijv. chocola [slecht voorbeeld], doen zij dat met videospellen. Ze zijn zo geconcentreerd erop dat ze niet meer nadenken over wat er om zich heen gebeurt, zo zijn ze gewoon :]. Maar zijn sms was wel echt naaiend.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik vind persoonlijk dat je wel een beetje overdrijft om dan gelijk maar te zeggen 'we zijn alleen een koppel als we bij elkaar zijn'. Voor jongens, en zowel meisjes, werkt gamen gewoon rustgevend. Je bent even van alles om je heen af, als jij druk met iets bezig bent denk je waarschijnlijk ook niet dat je alles stil legt en eerst terug gaat smsen. Praat er met hem over dat je het naar vindt vanuit jouw optie, ik zie het probleem niet echt..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind persoonlijk dat je wel een beetje overdrijft om dan gelijk maar te zeggen 'we zijn alleen een koppel als we bij elkaar zijn'. Voor jongens, en zowel meisjes, werkt gamen gewoon rustgevend. Je bent even van alles om je heen af, als jij druk met iets bezig bent denk je waarschijnlijk ook niet dat je alles stil legt en eerst terug gaat smsen. Praat er met hem over dat je het naar vindt vanuit jouw optie, ik zie het probleem niet echt..

    Maar dat hebben we al gedaan, echt al een paar keer, maar dan zegt hij sorry of ik zal er aan werken en dan zijn we tot het besluit dat we beide het anders moeten aanpakken. Dat lukt dan enkele dagen maar dan gebeurt het opnieuw..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Poseidon schreef:
    Ik vind persoonlijk dat je wel een beetje overdrijft om dan gelijk maar te zeggen 'we zijn alleen een koppel als we bij elkaar zijn'. Voor jongens, en zowel meisjes, werkt gamen gewoon rustgevend. Je bent even van alles om je heen af, als jij druk met iets bezig bent denk je waarschijnlijk ook niet dat je alles stil legt en eerst terug gaat smsen. Praat er met hem over dat je het naar vindt vanuit jouw optie, ik zie het probleem niet echt..

    & van dat bericht dat ik stuurde bedoelde dat ik bevestigde/akkoord ging hoe hij het precies zo zou willen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 20:59 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja oooh, vreselijk dat O_O
    Probeer het er met m over te hebben Ö?


    I don't need words to feel those lips.