• ik was gister met 2 vriendinnen op de kermis,
    en rond 10 uur kwam zon meisje van mijn school op me afgelopen mt haar 7 vrienden.
    en ze begonnen tegen me te duwen en aan me te trekken enzo, En na de rand beginnen ze me te meppen en alles, En ze zaten aan mijn spulle hebben ze mijn huissleutel en fietsleutel en al mijn andere sleutels weg gegooit....
    Ik ben dus weggerent met mijn 2 vriendinne want 1 er van hadde ze ook al bedreigt.
    Ze zijn ons achterna gekomen en we hebben ons serieus zo erg kapot geschrokken.
    We zijn dus
    Geslagen,Bedreigt en Bestolen.
    Ik wil wel aangifte doen maar dan ben ik bang dat als ik de de eerst volgende keer tegen kom dat ze me dan doodslaan...
    kweet niet echt wat ik hier mee moet.
    Tips?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 10:45 ]


    Its Now or Never. <3

    Ik zou gewoon aangifte doen !! :O

    Waarom sloegen ze je eigenlijk? Hebben ze daar een reden voor ? :S

    Zeker een aangifte doen, denk ik zo. En als ik van jou was zou ik ook eens met de vertrouwenspersoon op je school praten. Waarschijnlijk zijn jullie niet de eerste die ze zo behandelen, en dan moet stoppen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wel doen! Dit moet gemeld worden en dat zullen ze zeker serieus nemen en als de politie erbij is gehaald zullen ze zeker niet zo'n grote bek meer hebben!
    Sterkte! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aangifte doen! Dit kan en mag niet, en ook al ben je bang dat ze je nog eens iets aan willen doen, is de kans kleiner als je naar de politie ermee stapt. (Samen met je vriendinnen erbij.) Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat eng ö Toch zeker wel naar de politie gaan en aangifte doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daystar schreef:
    Ik zou gewoon aangifte doen !! :O

    Waarom sloegen ze je eigenlijk? Hebben ze daar een reden voor ? :S


    ik had op school eerst mijn kluisje boven een van die meisjes en die wilde zegge altyd meteen bij haar kluisje als ze dr was, oftewel ze wilde niet w8e. ze duwde me dus weg en toen ben k dr weer voor gaan staan, ze begon me hoer te noemen enzo en toen ben k naar de coordinater geweest [hoofd van havo bij ons op school]


    Its Now or Never. <3

    Natuurlijk moet je aangifte doen en er zal niks met je gebeuren zolang je ze zoveel mogelijk probeert te ontwijken en te ontlopen.(Zo nodig verstoppen)(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Springbreak schreef:
    Wel doen! Dit moet gemeld worden en dat zullen ze zeker serieus nemen en als de politie erbij is gehaald zullen ze zeker niet zo'n grote bek meer hebben!
    Sterkte! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Reventon schreef:
    Zeker een aangifte doen, denk ik zo. En als ik van jou was zou ik ook eens met de vertrouwenspersoon op je school praten. Waarschijnlijk zijn jullie niet de eerste die ze zo behandelen, en dan moet stoppen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Reventon schreef:
    Zeker een aangifte doen, denk ik zo. En als ik van jou was zou ik ook eens met de vertrouwenspersoon op je school praten. Waarschijnlijk zijn jullie niet de eerste die ze zo behandelen, en dan moet stoppen.

    Zeker een aangifte doen, lijkt mij ook! Als je echt bang bent kun je altijd samen met je vriendinnen gaan, of je neemt je moeder/vader mee. Maar zoiets mag en kan niet. Daar moet gewoon een eind aan komen. Tot die tijd kun je ze denk ik het best gewoon ontwijken. Sterkte!!


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Mijn vriendin had dit ook. Ook op de kermis. Maar ze heeft aangifte gedaan enzo, dus ik zou het ook doen. Want later is het allemaal goed gekomen en hadden ze het uitgepraat enzo. Sterkte! (flower)

    Springbreak schreef:
    Wel doen! Dit moet gemeld worden en dat zullen ze zeker serieus nemen en als de politie erbij is gehaald zullen ze zeker niet zo'n grote bek meer hebben!
    Sterkte! (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zeker aangifte doen. Dit mag helemaal niet en ze heeft ook geen reden.


    Take me to wonderland

    Rifles schreef:
    Aangifte doen! Dit kan en mag niet, en ook al ben je bang dat ze je nog eens iets aan willen doen, is de kans kleiner als je naar de politie ermee stapt. (Samen met je vriendinnen erbij.) Succes!


    Only losers can act the way you do