• Echt waar. Mijn moeder had ons 10 weken oud konijntje "Miyuki" vast en mijn zusje zat ernaast spekkies te eten. Mijn moeder let heel even niet op en hij begint naar mijn zusje te klimmen om een spekkie te pakken te krijgen. Dus toen zaten we hem te plagen met hem achter spekkies aan te laten gaan. Maar het grappig was, hij kreeg ze niet te pakken xD Na zo'n ongeveer 2 minuten was die moe en lag hij languit bij mijn moeder aandacht te halen xD

    Wie heeft nog meer zo'n raar huisdier, die gek is op snoep?


    Yongguk & Daehyun <33

    Ach, schattig:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Miyuki :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn kat is gek op banaan.:P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Miyuki is een schattig naam, en dat is een cute konijn!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    sick, haha :'DD
    mijn konijn is saai, ze eet alleen maar gras, andijvie, sla en blaadjes ö mn broertjes cavia eet courgette, paprika, appel, druif? :'DD


    Destroy what destroys you.

    Ja, Linde's kat hier, die is gek op sperziebonen. Het is zo erg, dat als die kat op tafel springt, en je hebt vlees op je bord liggen, dan kijkt 'ie er niet eens naar, nee, ze pakt een sperzieboon xD En als je 'm dan probeert af te pakken, dan gaat ze naar je blazen XD


    Life is hard and then we die

    Het is wel grappig ja. :'D Maar geef het konijn dat echt niet meer! Het kan verstoppingen maken in de darmen, en dat wil je niet hebben. -konijnenexpert- :') Ow. En mijn katten houden van water uit de kraan likken xd. En mijn konijn lust afgekoelde thee :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ahw, wat schattig. :'D

    Haha mijn kat eet alles dat los en vast zit, om het vervolgens weer uit te kotsen, zodat ik het kan opkuisen. (cat)

    Whahah ik dacht aan vlees spek ö. Maar mijn hond eet echt alles behalve groentes :')


    I don't need words to feel those lips.

    vampirisch schreef:
    Het is wel grappig ja. :'D Maar geef het konijn dat echt niet meer! Het kan verstoppingen maken in de darmen, en dat wil je niet hebben. -konijnenexpert- :') Ow. En mijn katten houden van water uit de kraan likken xd. En mijn konijn lust afgekoelde thee :'D


    Doen we ook niet hoor! We gingen hem plagen door hem erachterna te laten lopen. Hij mocht het niet hebben van mijn moeder. Dus hij heeft niks gekregen.


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik had ooit een verzorgpony die gek was op bananen x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mijnhond lust echt alles, maar voor kaas pleegt ze een moord xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    xMirroreye schreef:
    mijnhond lust echt alles, maar voor kaas pleegt ze een moord xD


    Kaasmoord? O.O Wtf? Een moord voor een stukje kaas... Echt als ik zo'n hond had, vluchte ik naar het dak! O.o Een hond die een kaasmoord houd ;o


    Yongguk & Daehyun <33