Hello everybody!
Ik heb weer een nieuw verhaal, en daarbij horen natuurlijk ook rollen.
Dus als je in mijn verhaal wilt, doe de opdracht dan goed .
Opdracht: Bedenk de leukste personage met een leuk verhaaltje erover, dan zal ik de leukste uitzoeken. Met foto erbij natuurlijk! ^^
Bleed kisses xx LunaLight.
Het normale wereldje, waar de meeste mensen niet geloven in heksen/demonen & tovenaars. Maar als Kira een knappe jongen ziet, is ze van plan om hem te volgen. Het volgende moment wordt het haar te donker, en ligt ze op een koude vloer. Ze heeft er meteen al spijt van dat ze hem heeft gevolgd, want er gebeuren rare dingen..
Kira is zeventien jaar en gelooft in magie en tovenarij. Haar ouders zeggen dat ze niet zo moet aanstellen, en dat ze die wereld toch nooit zal ontdekken. Dat ze beter in haar eigen wereld moet blijven. Haar ouders zijn erg streng over opleiding en liefde. Als een jongen, die Kira leuk vindt, niet een goede komaf heeft of slecht leeft (arm, etc) wijzen de ouders van Kira hem meteen de deur.
Kira is een flapuit, ze zegt straight away of ze je aardig vindt of niet. En als ze je niet aardig vindt kan je meteen die kille blikken van haar ontwijken, want die zijn niet te overleven. Ze heeft een mooi uiterlijk, alleen heeft ze niet veel ervaring met de liefde. Ze is er ook niet echt mee bezig, ze is nog niet iemand speciaals tegen gekomen die haar kan veroveren. Behalve haar kille woorden en mooie uiterlijk vind ze het leuk om te zingen en tekenen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arachne: "Nicht van Kira"
Casanova: "Een goede vriendin van Kira"
LaPush: "Meisje dat Kira bewondert"
MysticFool: "Magische vriendin van Kira"
Als jullie meer willen weten over dit verhaal moeten jullie het lezen ^^
& lees ook alstublieft mijn andere storie! Blue Moon. ^^
[ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 3:48 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.